Diskusia
POLITICKÉ KYDY A SRAČKY SEM :)
<< < 573 | 574 | 575 | 576 | 577 | 578 | 579 | 580 | 581 | 582 > >> |
Markuss | 02.04.2018, 09:43 | #165 | |
Toto spochybnili aj niektori spravodajcovia, napr. Aj na TA3 |
true | 02.04.2018, 22:41 | #166 | |
Každý čo má aspoň 50 IQ chápe že to Rusi neboli lebo keby boli tí dvaja oco a dcéra by boli mŕtvi! |
Markuss | 03.04.2018, 21:34 | #167 | |
Link YouTube video |
majster | 11.04.2018, 19:56 | #175 | |
somarina, radšej píšte o kurvach, politika pre zlodejov, ja viem,
bo kradnem!! NOVIČOK či ako, pri kontaminácii, smrť nastáva do
dvoch minut, tak kde bol , na dverách kľučke, čí v reštike pei
jedeni, alebo v párku na lavičke, to je otázka, za správnu
odpoveď pekná odmena!![]() |
Markuss | 01.04.2018, 11:36 | #62 |
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/464379-kisku-po
-sviatkoch-caka-sud-v-pozemkovej-kauze/
Uz viem, kde bude toho roku strtnutie tilerov. Pod tatrami u kisku |
Markuss | 31.03.2018, 19:01 | #61 |
Nieco pre chalanov co ich nižšie nadvihuje
Link FB príspevok |
Markuss | 30.03.2018, 20:38 | #60 |
http://m.topky.sk/cl/11/1700139/Strelba-vo-Francuzsku-
-Dalsi-utok-na-NOVINARA--jeho-manzelku-zabili-ranou-do-hlavy
Tak a teraz by mal Macron odstupit! |
slaven | 31.03.2018, 11:57 | #158 | |
nie, nemal ... neni to politicky korektne ![]() |
Markuss | 31.03.2018, 14:56 | #159 | |
Tak aspon minister vnutra? |
slaven | 31.03.2018, 17:52 | #160 | |
nie, je to FRA nie SVK kde premier je vrah ... (a to Fica neoblubujem ...) |
Markuss | 31.03.2018, 18:19 | #161 | |
Ta aspon europoslanci dojdu rozdavat rozumy?!![]() |
slaven | 31.03.2018, 20:51 | #162 | |
nie, je to FRA, nepridu ... |
Markuss | 01.04.2018, 09:37 | #163 | |
s tou demokraciou vo FRA to ide dolu vodou... |
slaven | 01.04.2018, 10:20 | #164 | |
Presne tak, majú sa od nás čo učiť... |
Ciernokoseliar | 30.03.2018, 11:36 | #59 |
http://zemavek.sk/mladez-na-uliciach-novodobe-cervene- gardy-radikalizuju-nase-mesta/ |
chaffee | 30.03.2018, 19:39 | #153 | |
fuj ale tento web je už naozaj chujovina nadpozemských rozmerov![]() |
Ciernokoseliar | 30.03.2018, 20:09 | #154 | |
cooo?to pisu zvacsa ti co to nikdy necitaju..len jedna pani vravela |
chaffee | 30.03.2018, 20:16 | #155 | |
ukaž mi tu pani![]() |
chaffee | 30.03.2018, 20:16 | #156 | |
![]() |
Markuss | 30.03.2018, 20:26 | #157 | |
Pani v prechode s knirkem? |
slaven | 29.03.2018, 20:47 | #58 |
fajn blog napisany:
------------------------------- Balada o ruskom vajci pfpf | 29.03.2018 07:10 Minulý týždeň som zavítal do predajne potravín istého známeho obchodného reťazca. Chcel som si kúpiť niečo na desiatu. Prechádzajúc nerozhodne okolo regálov s dobrotami mi padol do oka téglik s ruským vajcom. To som už dávno nemal! To si kúpim! Veď cena dobrá, kalorická hodnota nevysoká, objem primeraný na zasýtenie… Ako som sa rozhodol, tak som aj urobil. Ruské vajce som s chuťou zjedol. Lenže večer sa dostavila prvá nevoľnosť. Počas noci som viac chodil ako ležal. Na misu v onej malej miestnosti som si striedavo sadal alebo pri nej kľačal. Na čelo mi stúpal studený pot, pokúšali sa o mňa mdloby. Keď som už z tela vrchom aj spodom vylúčil viac tekutín, ako som v ten deň prijal, zavolal som lekársku pohotovosť. Prišli promptne. Diagnostikovali otravu. Otravu ruským vajcom. Pravdepodobne salmonela. Nasadili lieky. Hoci sa liečim, odvtedy je to so mnou nedobré, ešte som sa z tej pliagy celkom nevyhrabal. Keďže som v ten deň už nič iné nejedol, zdroj otravy bol jasný: ruské vajce. Potvrdili to predsa aj vyšetrovatelia zo sanitky rýchlej zdravotnej pomoci! Ale prečo sa to muselo stať práve mne? Je pravda, že v šesťdesiatom ôsmom som protestoval proti príchodu ruských okupačných vojsk, dokonca som maľoval nápisy na steny a roznášal letáky – môj postoj bol vtedy jasne protiruský! Ale že by sa mi Rusi teraz, po takmer 50 rokoch za moju diverznú činnosť mstili? Myslel som si, že je to už premlčané, odpustené. Ale čítal som, že Rusi vraj zradcom neodpúšťajú… V odpadkovom koši som našiel téglik od ruského vajca a na ňom bol uvedený výrobca evidentne neruského pôvodu, ale vajce bolo predsa ruské, či nie? Veď to tam bolo jasne napísané! Vinník je jasný! Okamžite som zatelefonoval všetkým členom svojej rodiny a známym – mojim spojencom v utrpení a informoval som ich o tom, čo sa mi stalo. Varoval som ich pred ruským vajcom a dôrazne ich žiadal, aby sa dištancovali od známeho obchodného reťazca, z ktorého vajce pochádzalo. Rodinní spojenci v utrpení aj súcitiaci priatelia akceptovali moje presvedčivé argumenty a jeden po druhom vyhodili zákaznícke karty onoho reťazca z svojich peňaženiek. V niektorých rodinách jednu, ale v niektorých aj tri karty… Nepripomína vám to istú absurditu týchto dní? Žiaľ, absurditu omnoho nebezpečnejšiu ako ruské vajce. Tu sa už ktosi pohráva s možnosťou vojny… |
Neo | 30.03.2018, 11:05 | #151 | |
krasne prirovnanie a kokoti v Eu zacali vyhostovat ich ludi este ze
Slovensko ako jeden z mala nie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Markuss | 29.03.2018, 08:15 | #57 |
http://www.spiegel.tv/videos/1279861-ein-mann-zwei-ehe
frauen-sechs-kinder
|
Markuss | 29.03.2018, 09:44 | #140 | |
obzvalsť fajn je moment, ked vysvetluje, že vlastne ani nevie odkial
a kolko penazi dostava.
lebo oni dojdu na účet a sú tam. a dostal dom aj všetko, takze je spokojný ![]() |
chaffee | 29.03.2018, 10:26 | #141 | |
česke titulky
https://www.mojevideo.sk/video/2c648/integra ce_migrant_v_nemecku.html |
Markuss | 29.03.2018, 11:59 | #142 | |
To je ale konspiracna stranka! |
Neo | 29.03.2018, 14:15 | #143 | |
To je hnus tam sa človek boji pustiť dcéru na disko, lebo tie svine ju znasilnia. Ale havenoidea to považuje za výmysel a blud, nič také neexistuje podľa neho |
StanoDianiska | 30.03.2018, 01:38 | #148 | |
Neo a kde havenoidea napísal, že to považuje za výmysel a blud? |
Neo | 30.03.2018, 11:04 | #150 | |
Ahoj Stano ved sa pozri dole co pises o tych weboch kde sa o tom pise
- napriklad: inak to ze tu pridavate take alter sracky typu
hlavnespravy, co je jasne dezinformacny web tiez svedci o vasej
NEinteligencii.
alter sracky, dezinformacia ![]() ![]() ![]() |
Neo | 30.03.2018, 14:13 | #152 | |
Čo píše nie píšeš |
admin | 28.03.2018, 21:57 | #56 |
Vidim, ze sa tu nejako zacali osobne utoky, urazky a proste zle ... co
sem nepatri.
takze to budem sledovat a kazdy dalsi prispevok, kde bude naznak urazky bude zmazany, normalne prispevky ostanu a ked to nepomoze, tak to proste znova stopneme, politicka diskusia ... inak to asi ani nemoze skoncit, ked sa ludia bavia o politike ale dal som tomu sancu ![]() |
Markuss | 28.03.2018, 22:01 | #119 | |
Jasan. Zrus to a zapni zasa pred volbami. Inak tu budu pribudat Jesenského demokrati....ako huby po daždi |
Ciernokoseliar | 28.03.2018, 22:35 | #123 | |
do zbrane kuruci...![]() |
Elizabeth | 29.03.2018, 07:49 | #138 | |
ak by si chcel tejto podstranke dat logo, tak tu som vybral https://pbs.twimg.com/media/CsgPt60WAAABLbK. jpg |
admin | 29.03.2018, 19:07 | #144 | |
Elizo ![]() |
true | 28.03.2018, 16:15 | #55 |
nemas ideu: OK ked si tento web nazval siritelom hoaxu
precital si si ten clanok? mozem ta poprosit - precitaj si ho je kratky a napis mi co v tomto clanku je presne nezmysel hoax> https://cs.gatestoneinstitute.org/11721/turecko-islam- porozumeni normalne to sprav, zaberie ti to 4 minuty zivota sprav to pre mna pre nas a hlavne pre seba a odpovedz nie dalsou kokotinou ze niekto nieco niekde povedal ale chcem tvoj nazor na ten clanok co je v nom hoax |
havenoidea | 28.03.2018, 16:36 | #106 | |
co to s tym ma ci konkretne v tomto clanku hoax je alebo nie? web je spajany s Geertom Wildersom, vydal spravu, ze v Europe su no-go zony, kde plati pravo Saria. pre mna je tento web nedoveryhodny, takze ak by som ti mal odpovedat, ci konkretne v tomto clanku je hoax, odpovedam, ze neviem, pretoze by som informacie obsiahnute v clanku musel hladat a porovnavat s inymi webmi, alebo tlacovymi agenturami. ved ja som nikdy nepovedal, ze prave tento clanok je hoax, ale minimalne jeden hoax web siril. a teraz si odpovedz sam: co je to za web, ktory informacie ani neoveri a vypusti ich von a potom sa im na to pride? |
havenoidea | 28.03.2018, 16:49 | #107 | |
a este jedna vec. ak si zadas do googlu gatestoneinstitute, dozvies
sa, ze ich napriklad cituju weby slobodnyvyber.sk, medzicas.sk,
parlamentnelisty, slobodnyvysielac, ceskoaktualne, hlavnespravy,
svobodnenoviny.eu. teda 6 zo 7 stranok, ktore su uvedene na
kospiratori.sk medzi strankami so spornym obsahom. teraz uz nemam
pochyb, ze gatestoneinstitute siri hoaxy umyselne, ked z neho cerpaju
taketo stoky ![]() |
true | 28.03.2018, 17:05 | #108 | |
ok jednoducha otazka a ty nevies odpovedat a stale melies o tom istom
a nie o tom na co sa pytam
koncim debatu bo to je ako hrach o stenu hadzat |
indigo | 28.03.2018, 17:09 | #110 | |
Nemecký prezident navštívil no-go zónu. Pre reklamu
pre havloideu |
indigo | 28.03.2018, 17:13 | #112 | |
Takto sa navštevuje NO-GO zona ?
Že tam prezidenta dovezu s ochrankou ? Načo robia take šaškarne ? Ja navrhujem inu navštevu takej zony - bez oznamenia zobrat prezidenta aj s rodinou , vysadit ho v NO-GO zone , a povedat - za 3 dni sa prideme pozriet , či je ešte koho zobrat naspat. A to iste robit pravidelne s rodinami politikov aj u nas - doviest ich do nejakej osady , najlepšie v čase poberania davok , nech vidia , čo je treba v tomto štate riešiť. mínus Reagovať | 183 janko1958 16.03.2018 9:00 | Oznám správcovi | O |
Markuss | 28.03.2018, 17:13 | #113 | |
Ok. Ak niekto tvrdi, ze no go zony su mytus... staci vystrcit nos z domu a ist sa kuknut napr. do SWE. Uz v r 2004, ked som bol v v Malmo take existovali |
StanoDianiska | 28.03.2018, 21:21 | #117 | |
Čítajte pozorne. Havenoidea píše o no-go zónach, kde platí právo Šaria. Nie všeobecne o no-go zónach. Inak také no-go zóny sú podľa mňa aj u nás. Skúste vstúpiť do tých najhorších osád na Slovensku. Síce som nebol v žiadnej no-go zóne v zahraničí, ale tipujem, že to bude niečo podobné. |
Markuss | 28.03.2018, 21:33 | #118 | |
Akurat u nas sa este nasi osadnici fizlov ako tak boja.... tam fizli naopak do tych zon nejdu, lebo je to deklaracia vojny |
havenoidea | 28.03.2018, 22:08 | #120 | |
Berte si priklad od stanadaniska. Jediny cita s porozumenim, vy ostatni vidite len prvu cast, ta druha vam unika |
indigo | 28.03.2018, 22:26 | #121 | |
Šaría polícia v Nemecku? Jeden súd tvrdí, že je to v poriadku,
druhý si ...
www.infovojna.sk/.../saria-policia-v-nemecku -jeden-sud-tvrdi-ze-je-to-v-poriadku-dr... 12. 1. 2018 - Nižší súd vyhlásil, že hliadky islamistov v nemeckých mestách sú zákonné. Najvyššiemu súdu sa to nepáči. |
indigo | 28.03.2018, 22:34 | #122 | |
Okresný súd v Bavorsku nakoniec rozhodol, že miestne právne predpisy na ochranu detí sú záväzné a majú prednosť pred ochranou manželstva, ktoré bolo uzavreté podľa špeciálneho sýrskeho zákona šaría. Avšak vyšší odvolací súd iba pred pár týždňami rozhodol, že títo mladí ľudia boli zosobášení legálne, a preto manželia môžu byť spolu. Súd bral do úvahy, že pár nevykazoval znaky toho, že ide o nútený zväzok a na dôvažok – mali už za sebou pohlavný manželský styk. |
havenoidea | 28.03.2018, 22:45 | #124 | |
Uz sa nedivim, ze tolko ludi veri konspiraciam. Sak vsetko co tu postujete su weby ako hlavnespravy, slobodny vysielac, atd a teraz uz aj infovojna preboha :D :D dalsi z webov zaradenych medzi weby so spornym obsahom na konspiratori. A potom ti niekto povie, ze pozri si aj alternativne media. Toto su teda oni? Siriace strach a hoaxy? Chlapci alobalove capice na hlavu a do postele a nevychadzat cely zivot z domu, lebo sak chemtrails a kiska a soros a vobec, este aj ti migranti ktorych tu nemame. S vami len strata casu, nic konstruktivne |
indigo | 28.03.2018, 23:01 | #125 | |
V Nemecku na poriadok dohliada moslimská polícia, ľudia sú
zhrození
08.09.2014 Noviny.sk Zahraničie Michaela Michalová |
indigo | 28.03.2018, 23:05 | #126 | |
.02.2018, 19:08
V Nemecku rastie záujem o bezúročné bankovníctvo podľa práva šaría. Ako funguje islamská banka? ČTK Autor: ČTK |
indigo | 28.03.2018, 23:18 | #127 | |
Britskí konzervatívci pripúšťajú vystúpenie z dohovoru o
ľudských ...
www.sme.sk/.../Britski-konzervativci-pripust aju-vystupenie-z-dohovoru-o-ludskych-pra... 10. 3. 2013 - Je to práve Anglicko kde vznikajú prvé šarija zóny, kde sa tolerujú islamské pravidlá i bezbrehý multikulti, kde sa mení školský systém i ich prospech, je to práve Anglicko ktoré odzbrojuje vlastné obyvateľstvo. Polícia je takisto bezbranná, často i terčom útokov. |
indigo | 28.03.2018, 23:35 | #128 | |
slamské právo šaría v Európe? V Grécku už funguje, moslimka
hľadá ...
www.zivot.sk › Udalosti › Utečenci 11. 11. 2015 - Utečenecká kríza spustila vlnu strachu z islamu ako hrozby pre rozvrátenie európskych hodnôt. V Európe však už šaríu máme, len sa o tom nevie. |
indigo | 28.03.2018, 23:42 | #129 | |
Sharia police' street patrols did not violate law, German court rules
...
https://www.theguardian.com/.../germany-shar ia-police-court-ruli |
indigo | 28.03.2018, 23:45 | #130 | |
Greece: Grand Chamber to rule on Sharia law application to ...
www.humanrightseurope.org/.../greece-grand-c hamber-to-rule-o. |
indigo | 28.03.2018, 23:56 | #131 | |
Poll reveals 40pc of Muslims want sharia law in UK - Telegraph
https://www.telegraph.co.uk/.../Poll-reveals -40pc-of-Muslims-wan. |
indigo | 29.03.2018, 00:05 | #132 | |
Szaria czy niemiecka konstytucja? - Wiadomości24.pl
www.wiadomosci24.pl › Cywilizacja › Religia |
indigo | 29.03.2018, 00:11 | #133 | |
Islamisches Recht: SPD-Politiker will Scharia-Gerichte in Deutschland
...
https://www.focus.de › Politik › Deutschland |
indigo | 29.03.2018, 00:15 | #134 | |
Wuppertal: Gericht spricht selbsternannte Scharia-Polizisten frei |
ZEIT ...
www.zeit.de › Gesellschaft |
indigo | 29.03.2018, 00:20 | #135 | |
/www.welt.de/politik/deutschland/article13847398/SPD-Justizminister-se tzt-sich-fuer-Scharia-Recht-ein.html |
indigo | 29.03.2018, 00:23 | #136 | |
Hemzseg Európa a saría bíróságoktól - ATV
www.atv.hu/kulfold/20151215...a-saria...euro paban/hirkereso |
Markuss | 29.03.2018, 07:43 | #137 | |
to je vsetko prekrútené - konšpiračné weby.
jediný nekonšpiračný je denníkN a Haaretz ![]() |
Markuss | 28.03.2018, 11:41 | #54 |
Majster Quake. Kedysi si mi tajne pisal aby som nekomentoval tvoje
prispevky.
Tak takto. Kto povedal, ze taky chlapci ktori su vo vasich ociach dobri, dobrymi aj su.? Kolko zahranicnych webov si si kedy precital? V kolkych krajinach mimo zaprd3neho slovenska si zil? Nie na dovolenke, ale v skutocnej spolocnosti? Takyto smradi ako vy, co v zivote nevystrcili paty z Bratislavy si tu mozu trollovat a sirit demokraticke superhodnoty. Mna tie vase zaslepene rozumy nezaujimaju. |
Markuss | 28.03.2018, 11:49 | #98 | |
To sa samozrejme tyka aj zivota mimo BL aglomeracie.... nemate poruchy ako ludia žijú. |
Quake | 28.03.2018, 16:09 | #102 | |
Vyjadrovanie stamgasta 4.cenovej skupiny. Usporiadaj si to v hlave a
neurazaj ludi. Svedci to to tvojej inteligencii. PS: douc sa
gramatiku, aby si nevyzeral hlupo, ked tu mudrujes ![]() |
Markuss | 28.03.2018, 17:12 | #111 | |
![]() |
Quake | 28.03.2018, 18:28 | #114 | |
Na zakladnu gramatiku mi staci zakladna skola ![]() ![]() |
Markuss | 28.03.2018, 18:43 | #115 | |
Mas recht. Na freze... veru nejde |
Quake | 28.03.2018, 18:58 | #116 | |
Nevadi pan Markuss. Musia byt aj taki ludia aj taki. Casom sa
doucis...![]() |
chaffee | 29.03.2018, 08:52 | #139 | |
ale fakt si mohol normálne odpovedať aspon na jednu z tých otázok
a neútočiť hned na osobu![]() |
StanoDianiska | 30.03.2018, 01:19 | #147 | |
Chaffee, komu to bolo prosím adresované? |
Markuss | 27.03.2018, 18:13 | #53 |
Jedna este pre pravoverneho sudruha, lovca konspiratorov a neverca
https://www.hlavnespravy.sk/anton-selecky-isty-tom-nic holson-prisiel-spisom-gorila-v-kufriku-ten-isty-tom-nicholson-prisiel- aj-s-nedokoncenym-clankom-neboheho-novinara-kuciaka/1337474 |
Quake | 28.03.2018, 06:59 | #90 | |
Citovat bullshitny web plny dristov, ktory nie je nic ine, len perfektne zarabajuca masina zalozena na hluposti, naivite ludi, je vazne frajerske. Sam Sopko (sefredaktor) verejne priznal, ze siria bludy. A ludia su tak blbi, ze aj tak mu tam klikaju a likuju, a on si veselo zaraba. |
havenoidea | 28.03.2018, 08:16 | #91 | |
Vdaka aspon za reakciu Quake. Uz som si myslel ze sa tu nenajde nikto
normalny, kto odsudi tieto portaly plne sraciek.
Markus: ak nezacnes postovat relevantne a doveryhodne zdroje, diskusia s tebou je uplne zbytocna. O dennikuN si mozes mysliet co chces, ale ak ti tento clanok neotvori oci a pojdes si dalej svoje konspiracie, nemam sa s tebou o com bavit https://dennikn.sk/995647/pod-falosnym-menom -som-pisal-hoaxy-pre-hlavne-spravy/ |
Quake | 28.03.2018, 08:23 | #93 | |
Mne je jedno, nech si kazdy veri, comu chce. Pravda je v dnesnom svete velmi roznofarebna. Ale urazat a vysmievat sa, Markuss, lebo ma niekto iny nazor? Trapne.... |
simsala | 28.03.2018, 09:48 | #94 | |
Link YouTube video aj toto je konspiracia, ze organizator pochodov nevie proti comu protestuje? |
true | 28.03.2018, 10:54 | #95 | |
Quake ak hlavnespravy su plne vymyslov - tak podla teba sme, dennikN,
pravda a ine - tam vymysly nie su? odpovedz
a nejde o vymysly ale o jednostranny pohlad na vec lebo vieme kto plati tieto denniky vsak? som zvedavy co odpovies |
true | 28.03.2018, 11:00 | #96 | |
nemas ideu vdaka za link a cital si diskusiu?"- aj sami citatelia
dennikaN vidia co sa deje A NEPACI SA IM TO
Článok sa mi páči ale mrzí ma, že vylievate s vodou aj dieťa - a to problém islamizácie európy. Nenapadlo vám, že tie články sú najúspešnejšie práve preto, lebo ide o reálny problém o ktorom je ale bohužiaľ ťažké nájsť niečo v v denníkoch ako je ten váš? Bojujete za spoločnú Európu ale ako hlavný argument napíšete, že sa bojíme niečoho čo tu nie je. Lenže proces islamizácie u nás, t.j. v Európe prebieha a tento fakt nevyvrátite tým, že nájdete jeden vymyslený článok o starostovi Londýna. Snaha nasmerovať (ináč super) pointu celého článku práve proti tomuto nepríjemnému faktu bohužiaľ tiež vyznieva ako snaha o dezinformáciu. tieto veci su TABU v tychto dennikoch ale to nesu dezinformacie z webu hlavnespravy ale TO JE REALITA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ty nemas ideu ked toto nevidis, tak si slepy alebo hlupacik co si nevies 2+2 poskladat dokopy. proste primitiv ktory sa chytil myslienky ze jeden web je konspiracnyyy tak huraaa ideme z markussa spravit kokotka - mi sme najlepsi mi vsetko vieme najlepsie vsak? Quake toto je aj o tebe - tiez sa vysmievas lebo niekto cituje bullshity a co citujes ty? ty vies ze kde je pravda ????? asi ano a ona isto bude len v denikuN a SME vsak?????? |
havenoidea | 28.03.2018, 11:20 | #97 | |
True: takze ak by ten clanok bol uverejeneny na inom webe, nie na dennikuN, malo by to vahu? Nepozeraj, kde je to publikovane, ale citaj obsah a ak si to nepochopil tak znova v skratke: pre hlavne spravy moze, ako si si mohol precitat, napisat uplne hocikto a hocico a dokonca to ani neni pravda, ale vsak mohla by byt vsak? Pamatam si, ked vrcholila utecenecka kriza a na dennikuN o nej pisali velmi zmierlivo. Ked si spomeniem na tie butthurty co sa diali v diskusiach na fb, nemam pocit ze prave N-ko jednalo ferovo, ale na druhej strane citatelia im to dali pekne vyzrat. A to je ten rozdiel medzi triezvo uvazujucimi ludmi a vami. My vieme kritizovat ci uz hlavnespravy alebo aj serioznejsie media, ked je treba. Vy viete ukazovat a kydat len na tie druhe spomenute. Ak sa prevali, ze pre hlavnespravy moze pisat hocikto a hocico a s fanusikmi tohto pochybneho webu to ani nehne, nieco s vami nebude v poriadku |
true | 28.03.2018, 13:56 | #99 | |
nemas ideu: ty vobec nemas sajnu o com pisem - mne je u prdele kde je
clanok - mne ide o jeho obsah !!! ty ako si sa sam nazval TRIEZVO
UVAZUJUCI CLOVEK nepripustis ziadnu alternativu
mas klapky na ociach a si ovplyvnovani len jednym nazorom to je ten rozdiel medzi mnou - co si precitam vsetky nazory a sam sa rozhodnem comu verim a comu nie a Tebou - co ta ine nazory a weby nezaujimaju a mas v hlave len to jedno a tomu veris vsetko9 ostatne su sracky a vsetci ostatni su sraci asi taky si - si na seba hrdy dufam uz sa vyser na hlavne spravy - webov je vela - strasne vela napriklad si precitraj nieco o islame tu https://cs.gatestoneinstitute.org/11721/ture cko-islam-porozumeni take clanky na dennikuN a SME nebudes mat NIKDY !!!! a ty vies preco vsak? a hlavne vies ze v tom clanku je pravda len ta ludom ako ty nepasuje tak ju necitaju nezverejnia neveria jej |
havenoidea | 28.03.2018, 15:09 | #100 | |
Fajn, tak som sa vysral na hlavnespravy, dufam ze aspon ty si uz pochopil, ze pisu vo vacsine pripadov nepravdy a hoaxy. Takze gatestoneinstitute.org vravis hej. Pozrel som sa na nu na wiki a aha co nevidim. Stranka ma blizko ku Geertovi Wildersovi a bola oznacena ako stranka siriaci hoaxy, ked sirila, ze v Europe su no-go zony kde plati pravo Saria. Nebola to pravda. Takze som ti opät ukazal, aky je tvoj dalsi zdroj doveryhodny. No daj este nejaky shit, nech sa pobavim, pogooglim na nete a zistim daco o dalsom doveryhodnom zdroji |
true | 28.03.2018, 16:05 | #101 | |
nemas ideu: este raz? ty citas co pisem?
chces mi povedat ze vsetko co je na webe hlavne spravy je hoax a vymysel? ked toto potvrdis tak naozaj si nesvojpravny vsade su hoaxy a vymysly ale vsade je aj pravda aj na sme a dennikN a inde su hoaxy a vymysly to je realita a je tam aj pravda nauc sa selektovat a vyberat informacie zovsadial a pouzivaj rozum nic viac od teba nechcem. pouzi zdravy sedliacky rozum a never vsetkemu co je napisane v tvojich milovanych weboch lebo vsade su aj hluposti aj dobre veci, vsade |
Quake | 28.03.2018, 16:12 | #103 | |
Mily true, ako som uz napisal, mne je jedno, kto comu veri. Ale ak ty aj Markuss priamo nadavate na niekoho ineho, kto veri nieco inemu. No a? Ved ame v demokracii. Ale za to sa netreba spravat ako posledny dedinsky buran a urazat. Nikdy som si ta nevzal do ust a mna nazves primitivom. Skoda no... |
true | 28.03.2018, 16:17 | #104 | |
quake ved mi odpovedz
este raz Quake ak hlavnespravy su plne vymyslov - tak podla teba sme, dennikN, pravda a ine - tam vymysly nie su? odpovedz a nejde o vymysly ale o jednostranny pohlad na vec lebo vieme kto plati tieto denniky vsak? som zvedavy co odpovies odpovedz na toto nie zasa ine veci. v dennikuN a SME nie su tiez vymysly??????? tazko je odpovedat na to a priznat to, vsak? |
Quake | 28.03.2018, 16:19 | #105 | |
true: ukaz mi, kde som napisal, ze Dennik N alebo SME pisu len pravdy. Diskutuj slusne, prosim ta, ok? Sme stale na tipovacom webe, naco tolko invektiv?? |
true | 28.03.2018, 17:06 | #109 | |
ok som rad ze to priznavas
koniec |
havenoidea | 26.03.2018, 17:20 | #52 |
konspiratorov, nackov a podobnu haved moze od zlosti aj drbnut :) https://dennikn.sk/minuta/1077160/?ref=mwat |
true | 26.03.2018, 20:28 | #84 | |
skor moze drbnut ludi co chcu znicit Slovensko a zvrhnut vladu aby sme
dopadli ako co ja viem napriklad Ukrajine - napr. Kisku kokotka
ktoremu dosli naboje a o chvilu bude po kanaloch chodit - potkan jeden
zasraty ![]() ![]() ![]() |
true | 26.03.2018, 20:29 | #85 | |
a trollovia ako ty havenoidea to tiez nemaju lahke ja viem ale aspon
vam za to platia vy hnusne spiny proti Slovenske ![]() ![]() ![]() |
Markuss | 26.03.2018, 22:11 | #86 | |
https://www.hlavnespravy.sk/nicholson-vyplak ava-ako-liberalne-media-stracaju-vplyv-nedari-sa-im-manipulovat-ako-to mu-bolo-doteraz/1352930 |
havenoidea | 26.03.2018, 22:33 | #87 | |
Prisli petrosekely na ucet, tak treba plnit ulohy. Vies ako, Soros neplati len tak pre nic nerobenie |
true | 27.03.2018, 15:39 | #88 | |
havenoidea ty si odkial prisiel? |
Markuss | 27.03.2018, 17:40 | #89 | |
Z pichi materinej![]() Ale IQ-áč je to riadny. Tie jeho zúrive prispevky svedcia o jeho zanietenosti pre vec. Takeho sudruha by všade radi videli. Jak Kiska v SZM svojho času |
havenoidea | 28.03.2018, 08:19 | #92 | |
Mozno by som to mal naozaj printnut a poslat napriklad Zomri, nech sa aj tam zasmeju. Ale ked si to tak vezmem, su aj ine stranky plne kakotov, tak im to tam radsej nebudem zaplnat vami vsetkymi |
true | 25.03.2018, 18:25 | #51 |
smrad Kiska v plnej krase: https://www.aktuality.sk/clanok/575834/kbs-ak-pozyvame -verejnych-predstavitelov-na-podujatia-nerobime-politiku/ |
Elizabeth | 23.03.2018, 20:15 | #50 |
Úryvek z konverzace mezi Mazarinem a Colbertem - ministrem financí
za Ludvíka XIV:
Colbert: Když se jedná o to, kde sehnat peníze, nastává moment, kdy pouhé čachrování už nestačí. Byl bych rád, kdyby mi pan kardinál vysvětlil, jak přijít k dalším penězům, když jsme už zadlužení po krk. Mazarin: Když je člověk obyčejný smrtelník, jde do vězení. Ale se státem je to jiné!!!! Stát nemůžeme zavřít do vězení. Vrší další a další dluhy. Tak to dělají všechny státy. Colbert: Opravdu??? Myslíte??? Nicméně, potřebujeme peníze!!!! A jak je sehnat, když už máme všechny myslitelné daně ??? Mazarin: Tak vytvoříme další. Colbert: Nemůžeme zatížit chudé více než už jsou!!! Mazarin: Ano, to je nemožné. Colbert: Tak tedy bohaté? Mazarin: Bohaté také ne. Ti už by nemohli víc utrácet. Jeden bohatý, který utrácí, živí stovky chudých. Colbert: Tak jak to uděláme? Mazarin: Colberte, ty mudruješ jak nočník pod zadkem nemocného. Je obrovské množství lidí, kteří jsou někde mezi tím, ani chudí, ani bohatí!! Ti, kteří pracují, sní, že zbohatnou a nechtějí být chudí A ty musíme pumpnout. Čím víc jim sebereš, tím víc pracují, aby si to vynahradili. Je to nevyčerpatelná studnice. |
kitek | 23.03.2018, 11:16 | #49 |
http://panobcan.sk/agent-cia-priznal-vinu-na-rozdeleni
e-juhoslavie-nam-dali-miliony/ ![]() |
havenoidea | 21.03.2018, 21:40 | #48 |
inak to ze tu pridavate take alter sracky typu hlavnespravy, co je
jasne dezinformacny web tiez svedci o vasej NEinteligencii.
uz len jedna vec. k tomu Bencikovi, ktory vam tak strasne lezi v zaludku. a kvoli comu vlastne? ze urobi screen niecoho, kto niekto verejne napisal na ten hnusny kapitalisticky vykoristovatelsky zapadom nakazeny facebook? musi jeb*t chalani, vam musi jeb*t ![]() ![]() |
Ciernokoseliar | 21.03.2018, 22:12 | #76 | |
nie..budeme citat dennik n a sme...lebo len tam je pravda tohto
sveta..vsetko ine je brak ![]() ![]() ![]() ![]() |
havenoidea | 21.03.2018, 22:14 | #77 | |
ziadny sluzobnicek doby, ale sluzobnik Sorosa a Kisku ![]() |
slaven | 22.03.2018, 07:07 | #78 | |
http://prntscr.com/iun8eq jojo, klapky
na ociach maju tito ludia a nic ine ako len ich mienkotvorne media
predsa pravdu napisat nemozu ![]() ![]() ![]() vsetky ostatne weby klamu a pisu nezmysly tito ludia by este Bencikovi aj podali ruku, ze dakujeme za Vase sluzby pane ... |
Elizabeth | 22.03.2018, 09:43 | #79 | |
u nas neexistuju media, ktore davaju nestranny pohlad a overeny . preto ma clovek 2 moznosti , overit si z viacerych zdrojov a pouzivat sede bunky mozgove a pouzit aspon sedliacky rozum , alebo sa na to vyjebat. ale to co tu niekedy aj jedna aj druha strana davate iba dokazuje preco to v tychto luhoch a hajoch vyzera tak ako to vyzera |
simsala | 22.03.2018, 18:07 | #80 | |
havloidea, nam podla teba neinteligentnim ludom nic nevysvetluj, nam jebe a ty si lietadlo. Pozdravuj mastnovlasa, ogrcanca z Popradu. |
Markuss | 23.03.2018, 22:28 | #81 | |
Hlavne ma zaujima, ze naco sa tu tento trojjediny proletar havenoisea vobec registroval. Tip nema na portali ani jeden. Cakam, kedy sa na nejakom bencikovom profile objavia screenshoty z nasetipy.com |
havenoidea | 24.03.2018, 16:20 | #82 | |
zrazu nechapes, preco som sa registroval? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Markuss | 25.03.2018, 09:42 | #83 | |
Ok. Uz viem. Nesiel som po tom najjednoduchšom rieseni. Ale je to tak, ze si cisty masochista a chuj zároveň |
Quake | 20.03.2018, 22:13 | #46 |
Kiska velky respekt. |
Ciernokoseliar | 21.03.2018, 08:47 | #72 | |
za co? ![]() ![]() ![]() |
Markuss | 21.03.2018, 10:39 | #73 | |
Respekt = v svahilcine pohlavny ud jednorozca |
MiroR87 | 21.03.2018, 12:37 | #74 | |
![]() |
majster | 20.03.2018, 14:14 | #45 |
no kiska nesuhlasi s pelegrinovu novu vládu, podľa ústavy, mal by
smer dať nového premiera a ten novu vládu, ale sme na Slovensku,
tak pelegriny vymeni len toho kto nepasuje kiskovi![]() ![]() |
Markuss | 20.03.2018, 19:52 | #71 | |
...ale na noc by si mal aj pitvor zamjnut... aby ta Andrej nedal
odpravit.
Poton si tuna vaetci budeme musiet dat na Fajsbuk #allformajster |
Markuss | 19.03.2018, 12:52 | #44 |
tu mate svedskych bencikov:
https://www.hlavnespravy.sk/svedsko-nazorova-policia-u dala-dochodkynu-za-vyrok-voci-migrantom/1344714 |
Ciernokoseliar | 19.03.2018, 13:15 | #65 | |
snad pride doba..kedy tito novodobi eštebáci budu spolocnostou odsudeni..a nie ocenovani |
slaven | 19.03.2018, 13:44 | #66 | |
nepride ... tieto ludske krysy a hyeny ako ten pan Bencik, nestane sa im nic - to by sa musela EU rozpadnut a staty by zacali uznavat normalne ludske rozumne hodnoty a nie tie ich multikurtularne sracky, ktore sa uznavaju teraz ... |
hansus82 | 19.03.2018, 13:52 | #67 | |
Carny, ja furt hutorim, my vychodňari še mušime odtarhnuc od zapadu a vyhlasic autonomiu |
slaven | 19.03.2018, 13:53 | #68 | |
hej a potom len zhasnut svetlo a konec gazdo ![]() |
hansus82 | 19.03.2018, 14:03 | #69 | |
šak reštart, od nuly ![]() |
kitek | 19.03.2018, 00:13 | #43 |
https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/475838/eset-www-po
litickestrany-sk-vygoogleny-prezident-a-konspiracne-teorie.html
vysvetľujúce .... ![]() |
kitek | 18.03.2018, 23:21 | #42 |
Toto si myslím aj ja. Zas zaplatí "bedač" a tí čo ich "huckajú"
si ešte viac prilepšia. Najviac sa čudujem "trúchliacej" matke!
Pre pochodujúcich, čo stále nepochopili! Ja prajem Slovákom, aby boli predčasné voľby a vyhrali “tí praví”. Teda súčasná opozicia. Prajem študentom, aby im Sulik zaviedol školné za VŠ. Navrhujem aspoň 30 tisic Eur za semester, aby boli nútení si zobrať pôžičky. Navrhujem, aby Sulik a spol odstránili zo Zákonnika práce klauzulu o minimálnej mzde, aby východ krajiny pomrel od hladu a ľudia tam makali ako otroci za 100 Eur na mesiac. Prajem bratislavským dôchodcom, čo na tom pochode štrngali o dušu ako v novembri 89, aby im nová liberálna vláda zdvihla nájomné, energie a znížila dôchodky a aby skončili pod mostami. (isto sa ich detičky na nich zvysoka vykašlú). Prajem toto všetko všetkým štrngajucim a vyrevujúcim, aby padli dobre na hubu a do úplnej chudoby, aby vedeli, čo to je liberálna demokracia. Nech vedia, za čo štrngali. Ešte bude treba zrušiť tie socialistické vymoženosti pre študentov v podobe vlakov zadarmo. Pekne nech si platia plnú sumu. Mamičkám treba vziať rodinné prídavky, nech pekne idú pracovať rovno po pôrode. Predsa sa nebudu flákať doma s deckom a dostávať peniaze za nič od liberálnej vlády. Nech sa starajú ako to zvládnu. Môžu po vzore Nicholsonovej najať asistentku, zobrať decko do práce a tam ho kojiť aj prebalovať. Keď nevydržia ďalej žiť na tom Slovensku. P.S: Nikoho už nezaujíma kto zabil Kuciaka a nikoho to už ani zaujímať nebude. A Sulík a spol. to vyšetrovať nebudú,. na to sa zabudne, tak ako na to zabudne celé SME na čele s Balogovou a aktuality sk. Už sa len čudujem, že si Kušnírová na tribúne "nezakrepčila"! A tzv. hercom. Stopnúť dotácie a uvidíme, ako sa vám budú slzy tisnúť do očí! Každý pracujúci človek, čo vytvára hodnoty pre Slovensko, musí sa svojou prácou pričiniť o rozvoj Slovenska! A herci? Dostanú dotácie! A pochodujú! |
Markuss | 18.03.2018, 21:01 | #41 |
tu mas kokotov...
https://www.napalete.sk/knazko-markovic-a-dalsi-spolit izovali-odovzdavanie-cien-oto/ ti by to aj do ruženca vsunuli |
true | 18.03.2018, 13:05 | #40 |
https://www.hlavnespravy.sk/vyhlasenie-vlasteneckej-in
iciativy-slovenska-na-ochranu-demokracie-ustavnych-principov-sr/133972
2
Toto v zasratom mainstreame nemáš |
slaven | 18.03.2018, 11:23 | #39 |
http://www.imagehosting.cz/?v=downlomfm.jpg |
Ciernokoseliar | 18.03.2018, 10:37 | #38 |
https://www.napalete.sk/vratko-z-kapely-ine-kafe-kto-r eprezentuje-slusne-slovensko/ |
Markuss | 17.03.2018, 19:52 | #37 |
https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/479556/mily-maros- kramar-herec-a-moj-priatel.html |
Markuss | 17.03.2018, 20:01 | #64 | |
A este lepsie
https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/478145/s imeckov-dobry-priatel-george-soros.html |
Markuss | 16.03.2018, 12:40 | #36 |
inak paradne ma nasiera Fajsbook.
furt mi navrhuje vselijake kktiny od image-u "za slusne slovensko", az po ucast na demostraciach... to asi nerobi ten Cukerberg len tak z pasie.... druha vec - vcera som nejake taketo pozvankove kktiny odmietol a reportol a potom mi kamarat pise, ze ci mi jebe, ze idem do sprievodu - ze to mam na profile.... aj screenshot pripojil. sila |
slaven | 16.03.2018, 13:07 | #57 | |
nie, to su nahody toto, to neni pravda, to sa neovplyvnuje zvonku,
nieeee
Soros je slusny clovek a ma rad demokraciu ![]() ![]() ![]() |
slaven | 16.03.2018, 13:09 | #59 | |
a potom pride nick havenoidea a povie ze nam vsetkym kvalitne yebe,
vsakze ![]() (vid jeho prispevky tu nizsie) |
Markuss | 16.03.2018, 20:51 | #62 | |
Ten trotl sa asi len kvoli politickej diskusii zaregistroval.... lebo tipov ma 0 |
havenoidea | 21.03.2018, 21:38 | #75 | |
clovek sa tu dojde kuknut po dvoch tyzdnoch, ako velmi vam to tu este
kuruje a ocividne vam kuruje viac nez predtym. takze len tak z rychla
co som si za minutu precital ![]() ![]() takze po novom uz aj Zuckerberg podporuje protesty na Slovensku? a nie je to nahodou tak, ze spravcovia stranky/ udalosti zaplatili za reklamu, aby to ludom ukazovalo? ja tiez dostavam upozornenia na fasistov z lsns a nevolim ich. markus: havenoidea (registrovaný: 22.12.2014, 07:53) som ti tu tvoju konspiracnu teoriu trosku ponicil co ![]() ![]() ![]() ![]() |
Markuss | 30.03.2018, 09:57 | #149 | |
http://nasetipy.com/detailne-statistiky?meno =havenoidea |
Elizabeth | 16.03.2018, 10:01 | #35 |
http://www.imagehosting.cz/images/ligauwu.jpg |
Ciernokoseliar | 16.03.2018, 16:15 | #61 | |
no fuj..ten bencik mi lezi v zaludku..a ostatnych ani nema zmysel
komentovat![]() |
slaven | 17.03.2018, 15:28 | #63 | |
ten Bencik, to je riadny zmrd
ja sa cudujem ze ked sa rano zobudi a pozrie do zrkadla ze sa mu nechce zvracat |
Ciernokoseliar | 15.03.2018, 15:49 | #34 |
muheheee...sulik jak na tlacovkach trepe,ze ludia chcu zmenu a
predcasne volby,jak oni chodia do ulic..a na otazku novinara,ci nechce
referendum spravit,tak ze nie,lebo nebude uspesne ..tak nech netara ze
ludia chcu zmenu,ale ze len cast z nich;) ;) ![]() |
slaven | 15.03.2018, 16:38 | #51 | |
Ľudia chcú zmenu, ale na referendum sa vyseru, lebo sme yebnuty národ. Asi o Tom to je, Sulík má v Tom pravdu |
MiroR87 | 16.03.2018, 07:27 | #52 | |
Ficko presne takych ako ty potrebuje co si nevedia zratat 2+2 |
Markuss | 16.03.2018, 09:18 | #53 | |
obavam sa, že takých potrebuju všetci... jak matovič, tak sulík,
fico.... atd....![]() |
MiroR87 | 16.03.2018, 09:35 | #54 | |
Mas pravdu!!! |
Ciernokoseliar | 16.03.2018, 09:53 | #55 | |
myslel som zmenu ako vymenit opoziciu za koaliciu... |
Elizabeth | 16.03.2018, 10:04 | #56 | |
jedine riesenie je pozatvarat terajsich politikov aj koaliciu aj opoziciu (vsetci maju za usami a napachali uz toho dost). treba vysetrit vsetky kauzy a zostavit uradnicku vladu, nepotrebujeme politikov a picusov nenazranych. bohuzial toto v tomto state s tymto genofondom nikdy nebude mozne . |
slaven | 16.03.2018, 13:08 | #58 | |
neviem ci by zavretie vsetkych pomohlo ... lebo my to mame v sebe, ze
ojebovat, kradnut ... nie som si isty, ze keby tam prisli novi ludia,
ci by nezacali znova a znova hrabat a srat na stat, na ludi
ale suhlasim s tebou, ten genofond ![]() |
<< < 573 | 574 | 575 | 576 | 577 | 578 | 579 | 580 | 581 | 582 > >> |