POLITICKÁ DISKUSIA
Aktualizuj POLITIKA diskusiu | ![]() |
KLASICKÁ DISKUSIA |
<< < 579 | 580 | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | 587 | 588 > >> |
marekp1871 | 06.03.2020, 06:35 | #738 |
https://www.hlavnespravy.sk/tri-moznosti-vyriesit-utok-greckych-hraniciach-sa-strielat/2072611?fbcli... |
Markuss | 06.03.2020, 09:15 | #2409 | |
jednemu nerozumiem.
to bezne utecenci nosia klieste, noznice na plech alebo iny vercajch v batohu? alebo je volakde blizko Hornbach, kde sa to da pozicat? ![]() |
RUTY | 06.03.2020, 12:51 | #2410 | |
Zase im krivdíš však to si vercajk zobral z domu, aby mohol robiť v novej zaslúbenej zemy údržbára![]() |
chaffee | 06.03.2020, 12:56 | #2412 | |
Asi sa k nim už dostalo predtým, že sú tu ploty tak už chodia nachystaní |
Markuss | 06.03.2020, 19:06 | #2413 | |
Jasné. Takže na gumenny čln je povinná výbava plávania vesta a nožnice na plot![]() |
majster | 07.03.2020, 17:24 | #2414 | |
Ergodan im dal čln aj nožnice, lem škoda že neprestrihli ten čln dalekooo od brehu ![]() |
simsala | 07.03.2020, 20:32 | #2415 | |
necitas spravy? ved to su ti lekari, nesu si chirurgicke nastroje so sebou. Napriklad na zensku obriezku![]() |
coyotitko | 08.03.2020, 17:45 | #2416 | |
A ty si koľko utečencov dal dole na gréckej hranici? Len mudrovat na internetoch |
slaven | 09.03.2020, 10:58 | #2417 | |
simsala sa stara o hranicu Orava-Morava, co on ma s Greckom? ![]() |
coyotitko | 09.03.2020, 11:42 | #2418 | |
Sa pýtam všetkých diskutujúcich ne simsa |
Ciernokoseliar | 05.03.2020, 16:03 | #737 |
https://z-p3-scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/88213099_1108184759524867_2160195887907733504_n.j... ![]() |
Markuss | 05.03.2020, 14:29 | #736 |
https://www.napalete.sk/cesta-podvodnika-ako-s-kym-bankuje-kiska/ |
Markuss | 04.03.2020, 20:23 | #735 |
Promovaní inženíri....
Link na článok na doméne pravda.sk |
slaven | 05.03.2020, 10:29 | #2406 | |
rodicia pekne mozu ist za Merkelovou a podakovat jej za tento kulturny prinos ![]() |
Markuss | 04.03.2020, 17:47 | #734 |
Čakám keď Čaputova príde s takým nápadom jak rakúsky prezident.... Ešte že majú kancelára, ktorý kategricky odmieta také blbé nápady....
https://www.oe24.at/oesterreich/politik/Kurz-Wir-nehmen-generell-keine-zusaetzlichen-Fluechtlinge-me... |
slaven | 05.03.2020, 11:31 | #2407 | |
odpoved znie NIKDY - lebo jej to nikto nenapise |
Markuss | 05.03.2020, 12:57 | #2408 | |
neboj nic.... napady dostava od svojich super poradcov... v tomto pripade Bátor, Kusá, Lajcakova.... |
Markuss | 04.03.2020, 13:12 | #733 |
no a mame tu vysvedcenie z Richnavy, Levoce, Vazca. nech sa paci
Link na článok na doméne aktuality.sk |
marekp1871 | 03.03.2020, 22:05 | #732 |
https://ceskoaktualne.cz/2020/03/uprchlici-zpravy/sdilejte-nez-to-smazou-tisice-dobre-financovanych-... |
Markuss | 04.03.2020, 11:38 | #2404 | |
fakt v pichi... ale ako coyo a chalani dole pisu.
nepridu k nam ![]() |
true | 03.03.2020, 18:26 | #731 |
https://dennikn.sk/1783176/ps-spolu-zvazuje-ustavnu-zalobu-na-volby-zbiera-dokazy-o-pochybeniach
Nechcú sa vzdať smradi |
hansus82 | 03.03.2020, 21:13 | #2397 | |
okrsky maju hlasovacie listky zapečatene, môžu si to overiť, a potom sa môžu sťažovať |
Markuss | 03.03.2020, 23:15 | #2399 | |
Všetci mali rovnake podmienky |
Markuss | 03.03.2020, 12:09 | #730 |
uz se perou:
https://slovensko.hnonline.sk/2104493-povolebne-rokovania-nie-je-to-za-co-postavit-nebudem-s-tym-suh... 1. Kiska chce vladu bez Kollara 2. Kiska je urazeny na Matovica (a asi nechce byt ani minister zdravotnictva) 3. Sulik nechce stavat najomne byty - to je poziadavka Kollara 4. Kollar nechce exekutivnu funkciu ![]() ![]() ![]() ![]() |
RUTY | 03.03.2020, 12:40 | #2379 | |
Kiska nech je rád, že vôbec je v parlamente kde ho pretlačili voliči z poza hraníc. Keby mali prísť voliť na Slovensko a nie im posielať hlasovacie listky, tak by tých 5 % nedal a ešte ma tu drzosť, že nechce aby bol Kolar vo vláde, to je sila![]() |
Markuss | 03.03.2020, 13:20 | #2381 | |
robi urazeneho a potom povie, ze do takej vlady nevstupi.
potom nebude musiet byt 5 dni v tyzdni v BA, takze pracovna moralka sa nezmeni ![]() |
RUTY | 03.03.2020, 14:37 | #2390 | |
Aspoň že sa tam dostal Boris a nie ty dvaja motaci co nedali 7%, tak je to aspoň menšie zlo. A keď ho Matelko nevezme, tak tých 78 poslancov 4 roky nevydrží. |
Markuss | 03.03.2020, 11:52 | #729 |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 03.03.2020, 11:53 | #2376 | |
Ukázalo sa, že počet obyvateľov s iným hodnotovým usporiadaním nie je až taký vysoký, ako si médiá a prezidentka mysleli. Keď už chcela konkrétne hovoriť o skupinách obyvateľov, mala sa opýtať PS/Spolu, prečo vytvorili koalíciu a nedokázali ísť na spoločnú kandidátku, kde by im stačilo päť percent na zvolenie. Nemá význam nad tým lamentovať, lebo oni sa rozhodli, že pôjdu ako koalícia. |
yakubu | 03.03.2020, 10:24 | #728 |
Link YouTube video |
Markuss | 03.03.2020, 10:47 | #2372 | |
Istanbulsky dohovor ratifikovali v Rakusku v novembir roku 2013.
V roku 2017 boli v Rakusku schvalene sobase parov rovnakeho pohlavia V roku 2014 bolo 19 vrazd zien, 2016 bolo 36 vrazd zien, 2019 bolo spachanych/dokonanych 41 vrazd zien v Rakusku. A TO NEHOVORIM O NASILI NA ZENACH, to je v stovkach obeti.... rocne Na Slovensku tato pravna norma nema zatial ziadnu pravnu vahu. Kolko vrazd zien na Slovensku bolo spachanych? Takze kauzalna suvislost toho zdrapu papiera a kriminalnej statistiky? VYPOVEDNA HODNOTA NULA |
yakubu | 03.03.2020, 11:02 | #2373 | |
To ze sa nieco ratifikuje este neznamena, ze sa to aj dodrziava,ze sa odporucania zavadzaju do praxe a ze sa vsetko hned zmeni.
ID chce dosiahnut, aby staty zosuladili svoje pravne normy a politiky, a zabezpecili tak rovnaku uroven ochrany zien, dievcat a dalsich skupin ohrozenych nasilim v celej Europe. Od statov vyzaduje, aby dosledne sankcionovali rozne formy nasilia: fyzicke, psychicke a sexualne nasilie (vratane znasilnenia), nebezpecne prenasledovanie, sexualne obtazovanie, manzelstva z donutenia, mrzacenie zenskych pohlavnych organov, nutene prerusenie tehotenstva a nasilnu sterilizaciu. Dohovor sa zameriava najma na odstranenie nasilia pachaneho na zenach. Zaroven vsak staty nabada, aby rozsirili ochranu na vsetky obete domaceho nasilia. ID je postaveny na styroch pilieroch: prevencia, ochrana, stihanie, jednotny pristup (v anglictine sa hovori o takzvanych 4 P: prevention, protection, prosecution, integrated policies). V ramci kazdeho piliera prinasa navrhy konkretnych opatreni, ktore maju pomoct nasiliu predchadzat a odstranovat ho. |
Markuss | 03.03.2020, 11:13 | #2374 | |
Tak inak. Je to tak či tak zdrap ako v Nemecku, tak aj v Rakúsku. Hoci je to ratifikovane,tak tvrdíš že na to seru.
Ak teda v DE a AT na to seru, tak nám to ani formálne nie je treba. Pinot. |
Markuss | 03.03.2020, 11:51 | #2375 | |
A na dovetok. Parlament opakovane ratifikáciu neschválil. Princíp zastupiteľskej demokracie. Teda občania si neželajú, aby dokument bol ratifikovany.
Rovnako ukázali voľby, ako sa občania SR k liberalizácii spoločenských noriem postavili. Ani prezidentka, ktorá by už mala konečne rešpektovať rozhodnutie parlamentu a zároveň rozhodnutie obcanov na tom nič nemôže zmenit. Chvalabohu |
yakubu | 03.03.2020, 12:12 | #2377 | |
Takze sme az taki zadubeni, ze nevieme prijat zatial ani dokument, ktory na skutocnosti o predchadzani nasilia na zenach poukazuje, snazi sa to riesit a odporuca rozne formy prevencie, ochrany. Ok, tak potom sa necudujme ani volbam. Ludia veciam nerozumeju a potom volia ako volia. |
Markuss | 03.03.2020, 12:28 | #2378 | |
V DE, AT ho prijali....
aky je vyznam toho dokumentu? ako si sam napisal. je to prazdna deklaracia. naco robit prazdne gesta.... |
yakubu | 03.03.2020, 12:40 | #2380 | |
neviem kde som napisal, ze je to prazdna deklaracia...Ked sa nieco nedodrziava, tak statistiky mozu rast a preto je viac aj vrazd aj roznych precinov na zenach. Dokument na tieto veci poukazuje. Rada EU je presvedcena, ze je toho vela a natolko rozsirene, ze si to vyzaduje pozornost. Preto by sa mal ID ratifikovat a implementovat co by prispelo k rieseniu nasilia na zenach. Obcania vdaka skvelym politikom tomu nerozumeju a su skor pomyleni ako pouceni. Vo videu to mas celkom dobre vysvetlene. |
Markuss | 03.03.2020, 13:22 | #2382 | |
a ja sa ta teraz pytam, ked tu pises : "by prispelo k rieseniu nasilia na zenach"
kde robia v Rakusku chybu? Podpisali dohovor, dokonca desatrocia maju tzv. Frauenministerium a ako sa zmeni situacia ak sa ten dohovor pospise, resp. podpisal? Co sa podpisom zmeni? |
yakubu | 03.03.2020, 13:44 | #2383 | |
nie je to len o cislach ten ID....on riesi omnoho viac oblasti. Takze odvolavat sa na nejake statistiky je scestne...
Prijatim dohovoru sa krajiny dobrovolne zaviazali, ze zacnu efektivnejsie konat a nasilie budu riesit systematicky a na zaklade jasne urcenej strategie. Dohovor je vynimocny takisto svojim rozsahom a konkretnostou opatreni. Podarilo sa mu zjednotit najnovsie poznatky o moznostiach riesenia nasilia a priniest tak komplexnu odpoved na jeho zastavenie. ID pomaha zabezpecovat to, co obete nasilia potrebuju: efektivnu spolupracu roznych institúcií a profesii (napriklad policie, mimovladnych organizacii, sudov, zdravotnickych zariadeni). Skusenosti z krajin, kde takato multiinstitucionálna spolupraca funguje, su dokazom toho, ze pri spajani sil dochadza k vyraznemu zlepsovaniu situacie zien, deti a dalsich obeti nasilia. Dohovor sa usiluje podnecovat aj spolupracu roznych krajin, pretoze vychadza z presvedcenia, ze staty nedokazu problem nasilia vyriesit samostatne. V doraze na jednotny pristup a spolupracu je priekopnicky. Vytvara platformu pre to, aby sa krajiny mohli navzajom radit, vymienat si priklady overenych praxi, harmonizovat vyskumne data a monitorovat aktualnu situaciu aj dlhodobe trendy. |
Markuss | 03.03.2020, 13:55 | #2384 | |
preboha, odpovedz mi na otazku a nie citaciami z propagacnym materialov rady Europy.
Existuje dostatok krajin, ktore pristupili k dohovoru a aj ho ratifikovali. Vieme aspon na jednej z nich demonstrovat zlepsenie situacie zien? Co sa zmeni, a ako sa zlepsi ta situacia zien, ak SR ratifikuje tento dohovor. |
yakubu | 03.03.2020, 13:58 | #2385 | |
Jasne ze prijatim dokumentu sa nezmeni situacia zien ako sibnutim carovneho prutika. Ale ide o to vediet to pomenovat, pomoct tym zenam, ktorym sa to deje a ktore to potrebuju. Aby sa mali o co opriet. Zatvaranim oci nam ten problem nezmizne. |
yakubu | 03.03.2020, 14:02 | #2386 | |
Ked tu pises o nejakych brozurkach, tak z jednej mozem aj zacitovat:
Aj napriek mnohým pozitívnym zmenám, ktoré SR v tejto oblasti už podnikla, je komplexné riešenie násilia páchaného na ženách ešte stále výzvou. Ženy a deti nemajú k dispozícii dostatok špecializovaných služieb. Keď sa obrátia o pomoc, často sa namiesto podpory a ochrany stretávajú so spochybňovaním a zľahčovaním ich skúseností. Mimovládne organizácie, ktoré sa im usilujú pomôcť a ktoré pôsobia aj v oblasti prevencie, nemajú zabezpečené kontinuálne financovanie. Zlyháva tiež rázna odpoveď spoločnosti na násilie v podobe efektívneho sankcionovania zneužívateľov. Naše inštitúcie, napríklad polícia, zdravotnícke zariadenia a justícia, dostatočne nespolupracujú. Pomáhajúce profesie neboli v problematike násilia páchaného na ženách systematicky vzdelané, preto často nedokážu poskytnúť potrebnú odbornú pomoc a podporu. Zlepšenie potrebujeme aj v zbere dát, aby sme mali dostatok potrebných informácií o situácii, v ktorej sa ženy a ďalšie obete násilia nachádzajú, a vedeli správne nastaviť potrebné opatrenia. Zlyhávame aj v realizácii primárnej prevencie. |
Markuss | 03.03.2020, 14:15 | #2387 | |
takze zasa nic vecne.
nevadi. Chvalabohu sa tu ziadne nepodstatne veci nebudu v parlamente musiet prerokovavat. |
yakubu | 03.03.2020, 14:27 | #2388 | |
Pre teba su to nepodstatne veci, no pre zeny, ktorym sa nieco stalo a ktore to zazili je to mozno dost podstatna vec. Ale ak sa z ID robi strasiak, tak sa nic nezmeni a ostaneme zas na chvoste v zlepsovani ludskych prav a slobod. |
Markuss | 03.03.2020, 14:32 | #2389 | |
stoja vedla seba dve zeny. obidvom sa nieco stalo. Jedna je Rakusanka, jedna je Slovenka.
A hovori Slovenka Rakusanke: "ty sa mas, u vas je uz aspon 7 rokov ten dohovor ratifikovaty"... u nas nie.... A Rakusanka jej odpoveda: "Vazne?!, hned sa citim lepsie, hoci mi este oci neodpuchli" |
yakubu | 03.03.2020, 14:44 | #2391 | |
Darmo ti to tu budem vysvetlovat preco je ten ID dolezity, co riesi, na co a koho je zamerany, ked ho nechces pochopit a v podstate tu obhajujes jeho neprijatie, tak to nema zmysel. To ze sa nieco prijme, este neznamena, ze sa nieco zmeni. V tom si asi rozumieme. No su v nom odporucania, dokonca aj sankcie, moznosti ako sa s tymto vysporiadat, ako to riesit. No ale musia sa chciet s tym kompetentni zaoberat. Doteraz sa s tym tu nikto do dosledkov nezaoberal, ved je to vidiet na nasich organoch, policii, zachrannej sieti, ze sme x rokov za vyspelejsimi krajinami. A kym sa toto nezmeni, tak za tymi krajinami aj nadalej budeme zaostavat. |
Markuss | 03.03.2020, 14:48 | #2392 | |
To ze sa nieco prijme, este neznamena, ze sa nieco zmeni.
rovnako To ze sa nieco neprijme, este neznamena, ze sa nieco zmeni. |
yakubu | 03.03.2020, 15:26 | #2393 | |
Takze je to o com? O ludoch. No ak ludia nechapu ID, dokonca v nom maju strasiaka, tak sa tak isto nic nezmeni. Zbytocne je to tu dalej omielat, pretoze odporcovia nerozumeju pravemu vyznamu ID a k comu by mal byt napomocny. Tak pre nich je to len nic nehovoriaci dokument. |
Markuss | 03.03.2020, 18:19 | #2394 | |
Prezrad. Čo je tvoja motivácia. Prečo sa za ten ID angažuješ? A prečo na tomto portáli? |
slaven | 03.03.2020, 18:46 | #2395 | |
Yakubu - čo riešiš?
Ty s tým dohovorom súhlasíš - OK ale väčšina ľudí nie ani vláda ani parlament. Takže tu nie je čo riešiť. |
yakubu | 03.03.2020, 19:42 | #2396 | |
Prečo sa angazujem? Lebo ľudia nevedia o čom je ID, sú mylne o ňom informovani a tymto videom som chcel spraviť osvetu. Aby ľudia neboli strasení a zavádzaní, ale skúsili sa zamyslieť. Je to normálny dokument, ktorí by mohol niektorým pomôcť, no stal sa z neho nástroj politiky a strasenia a preto sú ľudia proti nemu. No ani netušia o čom ID vlastne je. |
Markuss | 03.03.2020, 23:15 | #2398 | |
Ale prečo tu?
|
yakubu | 04.03.2020, 08:24 | #2400 | |
Lebo aj tu je vela takych, co v nom vidia len strasiaka a nieco, co by mohlo ohrozovat Slovensko. |
slaven | 04.03.2020, 09:07 | #2401 | |
no dobre a to video co si dal hore povazujes za nieco uzasne a dobre vysvetlenu podstatu?
pozrel som si ho OK, takto si predstavujem ja origilan feministku, to jej vyjadrovanie, afekt, no co Ti ma povedat. Z dokumentu vybrala len par veci, co jej pasovalo, samozrejme na video komentare zien, ze ake je to uzasne. Ale mna to nepresvedcilo ani nahodou, skor naopak. |
yakubu | 04.03.2020, 09:31 | #2402 | |
V tom videu je to jednoducho vysvetlene, kocka robi videa pre studentov a podla mna zrozumitelnou formou vysvetluje udalosti, pojmy z historie ale aj sucasnosti, v tomto pripade o ID. Pridavam odkaz kde je rozhovor o ID a kde to priamo vysvetluje clenka rady vlady pre ludske prava, narodnostne mensiny a rodovu rovnost.
Link YouTube video ako je tam v popise videa napisane, politici, ktori dnes ID nechcu boli este pred par rokmi pri jeho podpise: "Za vlady KDH sa podpisoval ID, nevzniesli vtedy ani jednu namietku. Smer dlhodobo podporoval ID, teraz sa to zmenilo, no text dohovoru sa nezmenil. " |
Markuss | 04.03.2020, 11:06 | #2403 | |
sorry ale si cudny....
na tiperskom portali, kde si nepridal ani tip robis osvetu k istanbulskemu dohovoru.... ![]() to uz je jak jehovisticke praktiky PS/Spolu, ked chodili od dveri k dveram.... a aj tak dopadli ![]() |
yakubu | 04.03.2020, 11:55 | #2405 | |
Chodím sem už roky, šport a tipovanie ma baví, ale tipy nedávam, v tom nie som až tak doma. Z času na čas si nejaký tip podám, no už len skôr tak pre radosť a sledovanie. Už nepodavam toľko ako voľakedy. Tu som si všimol, že čo sa tyka politickej orientácie viacerí sú tu LSNS, prípadne Vlasť zameraní, a teda sa snazim posunúť tie info čo sa k nim nemá ako dostať. Takže preto. |
Markuss | 03.03.2020, 06:26 | #727 |
https://www.oe24.at/welt/Traenengas-und-Schuesse-gegen-Fluechtlinge/419835370
Tak dieťa na nafukovacom člne... Utopilo sa, lebo migranti si podľa správ prepichli na viacerých miestach čln, s cieľom, aby ich vyslovila pobrežná stráž z potapajuceho sa člna... Bravo |
Markuss | 01.03.2020, 22:53 | #726 |
Takže už ich je 75.000 na hranici.... Kuk jako väčšinou sami inžinieri
https://www.oe24.at/welt/Oesterreichs-Grenzpolizisten-sollen-den-Griechen-helfen/419556019 |
RUTY | 02.03.2020, 07:48 | #2371 | |
No konečne nám tu prerozdelia doktorov a zdravotných bratov, už sa teším ako si zavolám do poisťovne a oni ma do dvoch dni objednajú na vyšetrenie. Ouje![]() |
true | 01.03.2020, 18:54 | #725 |
Link FB príspevok ![]() - nevyslo to ale chvalabohu ani progresívne prasce sa tam nedostali a to aj tu v diskusii mali svojich trollov velmi aktivnych |
coyotitko | 01.03.2020, 14:50 | #724 |
https://ibb.co/jZ6Kbdy |
slaven | 01.03.2020, 15:24 | #2365 | |
yoo, ti dvaja si mozu ruky podat teraz ![]() |
chaffee | 01.03.2020, 14:43 | #723 |
https://imgur.com/a/QqfiPEe |
slaven | 01.03.2020, 15:24 | #2366 | |
zabil ![]() |
Elizabeth | 01.03.2020, 16:47 | #2370 | |
![]() ![]() |
majka | 01.03.2020, 13:17 | #722 |
Už rozmrazili prezidenta zo starého HARABIŇAKA a uviedli ho do krutej reality po snoch o 12 percentách ? |
thom | 01.03.2020, 13:22 | #2354 | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
hansus82 | 01.03.2020, 13:22 | #2355 | |
nie, sníva dalej aj s trubanom, beblavym, hlinom... |
hansus82 | 01.03.2020, 13:27 | #2357 | |
a danka som zabudol, ale ten by si aj v tom sne dal len 4,5% |
thom | 01.03.2020, 13:28 | #2358 | |
Trubanovi chýbalo iba povastnych 5gramov![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zato prezidentovi 7 ![]() ![]() ![]() každý má halucinácie z iného ,kdežto Truban a spol si musia zato platiť, harabin to má zadara ,ale tak sa im to vráti zo štátu ![]() |
Markuss | 01.03.2020, 14:34 | #2360 | |
len skoda, ze aj ostatnym s migrantami este nesvitlo... do 3 dni su tu
https://www.reuters.com/article/us-syria-security-greece/migrants-flock-to-greece-as-turkey-opens-fl... |
coyotitko | 01.03.2020, 14:41 | #2361 | |
Dobre markuss a keď do 3 dni neprídu tak čo? |
Markuss | 01.03.2020, 15:21 | #2362 | |
Oplatí sa odpovedať? Kukni svetové agentúry čo píšu. Ak tomu niekto nerozumie, nech si počká... |
Markuss | 01.03.2020, 15:23 | #2363 | |
Yesterday there were 9,600 attempts to violate our borders, and all were dealt with |
coyotitko | 01.03.2020, 15:24 | #2364 | |
Veď počkám tie 3 dni ale sa pýtam čo bude keď neprídu? |
Markuss | 01.03.2020, 15:24 | #2367 | |
There are already more than 40,000 migrants on the Aegean islands, living in severely overcrowded camps and filthy conditions.
Ak neprídu, tak sa majú asi dobre |
slaven | 01.03.2020, 16:24 | #2369 | |
kojotko, oni pridu a zajebu Europu, ver tomu ze hej. Osobne sa mi to nepaci, nemalo k tomu vobec dojst. |
hansus82 | 01.03.2020, 11:33 | #721 |
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/87969197_3084352281599744_7954884112047... |
slaven | 01.03.2020, 12:01 | #2346 | |
![]() ![]() ![]() |
slaven | 01.03.2020, 08:33 | #720 |
Vysledky su pre mna naozaj prekvapujuce ![]() tak uvidime co to prinesie do buducna |
hansus82 | 01.03.2020, 11:34 | #2345 | |
a kto ťa sklamal? |
slaven | 01.03.2020, 12:21 | #2347 | |
LSNS som cakal viac, rovnako u Harabina.
ze kazdy 4ty clovek bude volit Matovica, uauuu ! Smer okolo 20 je asi klasika Kollar je winner tychto volieb tiez podla mna Bugar tam sedel 30 rokov, stacilo, Madari dovi dopo, KDH to iste, nemaju tam co robit s tym Hlinom na cele. osobne som rad a velke + vidim v tom ze progresivcom zklapli papulky naprazdno, aj ked do toho natlacili velke peniaze, uz im to nevyslo ako s Caputkou. |
Markuss | 01.03.2020, 12:27 | #2348 | |
kamarat, keby ostatni mali take komparativne vyhody a taky budget ako PS/Spolu, tak nemozu takyto biedny vysledok dosiahnut..... to su skutocne vyhodene prachy.
hoci truban pozical strane za 5% a prachy sa mu aj s urokom vratia, kedze prispevky dostavaju od statu od 3%. akurat sa to bude vyplacat alikvotne raz za rok |
coyotitko | 01.03.2020, 12:40 | #2349 | |
Harabina? To co má je viac ako veľa |
slaven | 01.03.2020, 12:45 | #2351 | |
neviem to posudit, len som cakal viac ![]() |
Markuss | 01.03.2020, 12:49 | #2352 | |
ahoj Pišta![]() |
coyotitko | 01.03.2020, 12:52 | #2353 | |
To čakal aj on.len si pohneval utečencov z elektriciek |
hansus82 | 01.03.2020, 13:26 | #2356 | |
pišta poda sťažnosť a voľby vyhlási za neplatné, lebo on ešte súd NE-PRE-HR-AL... ![]() |
Michalides | 01.03.2020, 13:47 | #2359 | |
PSko prepálilo kampaň, nerobili to, čo pri Čapútovej, ale dali to na Matoviča no ten je len jeden.smola....tým odpálili celú kampaň, načo PSko voliť keď tu máme Matoviča, ten to robí už 10 rokov... |
slaven | 01.03.2020, 16:08 | #2368 | |
PS ko sa odjebalo samo, Truban nie je ziaden lider, tie jeho drogy a podobne, kto normalny by ho uz volil?
+ prezliekac kabaotv beblavy, ten tomu tiez nepomohol ![]() |
Markuss | 01.03.2020, 07:29 | #719 |
Haleluja.....
Kiska v následnej reakcii reagoval tým, že PS/Spolu a Za ľudí by preferenčne nestačili na výmenu súčasnej vlády. "Práve naopak, ohrozila by našich najbližších budúcich povolebných partnerov, ktorí by sa nemuseli dostať do parlamentu," odôvodnil Kiska. Odvolal sa pri tom na dnešné prieskumy, kde by na porážku koalície bolo potrebných najmenej päť strán. |
Elizabeth | 01.03.2020, 07:26 | #718 |
https://i.ibb.co/fGZx6np/FA025-BAB-8239-43-B3-B8-E0-E0658-C0-FB67-E.jpg |
chaffee | 01.03.2020, 08:42 | #2343 | |
A už stačí len MENO toho politika, aby si to mohol aj človek dohľadať či to nieje len nejaký blabol |
Elizabeth | 01.03.2020, 08:44 | #2344 | |
jasne ze to vyzera ako jeden z tych ,urcite pravych, ale supis je to zaujimavy |
slaven | 01.03.2020, 12:42 | #2350 | |
nemyslim, si ze nejaky American by toto o Slovensku povedal
jedine ze ma korene na Slovensku, alebo rodinu a pozna to tu ale je to napisane pekne aj ked je to podla mna vymyslene, ze akoze od Americana ... |
Elizabeth | 01.03.2020, 07:20 | #717 |
zma ni pu lo va ne ![]() |
rhcp | 01.03.2020, 07:27 | #2342 | |
Ma go ro vic![]() |
rhcp | 29.02.2020, 20:56 | #716 |
No čo banda odvolili ste, je to len jedna fraška, kurz na OLANO 1,08 čistý Humus, toto vôbec nie je o ľuďoch, je to len cirkus Humberto, a dostane sa tam najvetši šašo. A ešte stále sa dá hlasovať do 22:00 a už poznáme víťaza, veľmi ale veľmi hlúpi národ sme , médiá tlačili kaleráb do hlavy, a zase a zase im to vyšlo![]() |
Ciernokoseliar | 29.02.2020, 23:36 | #2341 | |
tak media nemaju matovica moc v laske...lebo je konzervativny..je to skor jeho sikovnost..ze oslovil nerozhodnutych volicov,aj tych,co volit nechodia |
Markuss | 29.02.2020, 20:26 | #715 |
Trapas pani Beblavej
Doobeda odvolil aj programový líder koalície Miroslav Beblavý s manželkou. Tej sa podaril milý trapas a obálku takmer hodila do urny na nepoužité lístky. Beblavý po odovzdaní hlasu uviedol, že v danom volebnom okrsku už volí 18 rokov, odkedy sa tam prisťahoval. Podľa neho bude vysoká účasť v týchto parmentných voľbách, čo bude znamenať podľa jeho slov veľkú zmenu. |
D0cSoccer | 29.02.2020, 20:38 | #2339 | |
![]() ![]() |
onetwo | 29.02.2020, 17:02 | #714 |
Link YouTube video Volte s rozumom Hlopiky ![]() |
peto10 | 29.02.2020, 15:21 | #713 |
https://www.branik.info/post/tradi%C4%8Dn%C3%A1-slovensk%C3%A1-rodina-v-%C5%A1okuj%C3%BAcom-podan%C3...
od 18+ ![]() |
StanoDianiska | 29.02.2020, 21:52 | #2340 | |
Tak Hlina mal pravdu v diskusii s Kotlebom, že sú úchyláci. A ako ho za to kritizovali. ![]() |
Markuss | 29.02.2020, 10:31 | #712 |
Hej. Článok z roku +2015 sai na hnonline zobrazil
https://komentare.hnonline.sk/komentare-hn/560983-dag-danis-tajomstva-igora-matovica |
StanoDianiska | 29.02.2020, 10:43 | #2333 | |
AK47 tu máš odpoveď: https://komentare.hnonline.sk/komentare-hn/515359-dag-danis-vyrovnanie-uctov-s-matovicom
komentár o 6 dní neskôr |
mato22 | 29.02.2020, 11:02 | #2335 | |
Igor nemá žiaden program, spravil si výlet na francúzske pobrezie, nalepil nálepku "Majetok Slovenskej republiky" a ovečky ho budú voliť. A odborníci ako Jožko Procko a Karol Kučera - ďakujem neprosim |
Markuss | 29.02.2020, 11:42 | #2336 | |
Neviem, ale je to dnes najklikanejsi článok na hnonline.
Mne to je jedno. Dal som link na nekonšpirativny zdroj. A ani tak sa vám neľúbi ![]() |
Markuss | 29.02.2020, 10:14 | #711 |
Mám neoficiálne čísla
Smer 79 10500 829500 0,3072222 2700000 30,72% Oľano 79 6000 474000 0,1755556 2700000 17,56% Kotleba 79 2500 197500 0,0731481 2700000 7,31% Za ľudí 79 1700 134300 0,0497407 2700000 4,97% PS/Spolu 79 4500 355500 0,1316667 2700000 13,17% Kollár 79 1900 150100 0,0555926 2700000 5,56% KDH 79 1300 102700 0,038037 2700000 3,80% SNS 79 1600 126400 0,0468148 2700000 4,68% Most 79 1800 142200 0,0526667 2700000 5,27% Vlasť 79 2100 165900 0,0614444 2700000 6,14% 4500000 2678100 2700000 27000 Zobraziť citovaný text |
mato22 | 28.02.2020, 20:12 | #710 |
Zajtra volíme VLAST (17), nech nemá "demokratická" opozícia ústavnú väčšinu (aj s Kollarom a Kiskom). A samozrejme nech ľudia vidia ako a hlavne pre koho pracujú prieskumné agentúry ! |
indigo | 29.02.2020, 02:08 | #2326 | |
Bývalý komunista je ako bývalý černoch - stará a rokmi potvrdená pravda![]() |
mato22 | 29.02.2020, 08:15 | #2328 | |
Ak si žil v tej dobe a niekde tá nominovali a hlavne, mal.si na to, tak si to zobral. A teraz ti dajú nálepku "komunista". Voľte si Kollára, Kúsky, alebo LSNS, s ktorou sa nikto, ale naozaj nikto nebude baviť, t.j.strateny hlas. |
indigo | 29.02.2020, 08:23 | #2329 | |
Máš pravdu. Kto neodsúdil kňaza podľa príkazu strany, toho vyzliekli z talára a musel robiť právnika.![]() |
mato22 | 29.02.2020, 08:27 | #2330 | |
:) Niečo po 40 rokoch našli a točia sa len okolo toho. Štefan to vysvetlil. Na každého ak chces nájdeš toľko že až. Od mafiána Kollára (drogy a pod.), Kisku (pozemky za pár centov, splátkové predaje za úroky), cez Matoviča, daňového podvodnika, ktorý za 10 rokov nebol zodpovedný za nič, no za voľby bral milióny (dokopy viac ako 10 míľ.) |
indigo | 29.02.2020, 10:06 | #2331 | |
Som rád že sme sa zhodli![]() ![]() |
mato22 | 29.02.2020, 10:52 | #2334 | |
Tieto diskusie nemajú na moratórium žiaden vplyv. FB je toho plný podobných diskusii ![]() |
yakubu | 29.02.2020, 14:48 | #2337 | |
Kto si vyberie Harabina tak politike nerozumie, alebo chce, aby sme tu mali mafiu v štáte. Harabin sa za tie roky už diskvalifikoval dostatočne. Jeho ani omylom. |
mato22 | 29.02.2020, 20:34 | #2338 | |
yakubu - samozrejme, nejdem so stádom, tak sa nerozumiem. Verim, že si počas prezidentských volieb mal na FB logo "Volím Caputovu". A samozrejme nesmie chýbať ani slogan - mafia v štáte :) Synu, poraziť SMER po 12 rokoch nie je umenie :) "Demokratická" opozícia to poskladá, no umenie bude spolu dovladnut 4 roky. Šanca je, uvidime |
Markuss | 28.02.2020, 18:32 | #709 |
A jedeme... Slzný plyn... Dáme to na Trubana? ...kto by sem chodil
https://kurier.at/politik/ausland/fluechtlinge-griechenland-schickt-50-kriegsschiffe-aufs-mittelmeer... |
<< < 579 | 580 | 581 | 582 | 583 | 584 | 585 | 586 | 587 | 588 > >> |