POLITICKÁ DISKUSIA
|
true
|
24.01.2023, 17:04 | #3352
|
To je pravda... svet nezabudne  
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 17:04 | #9315
|
| |
FB profil riadeny teploškom
|
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 17:16 | #9323
|
| |
snáď tvoje deti budú homosexuálne orientované a budeš im takto nadávať za to
|
|
|
true
|
24.01.2023, 17:03 | #3351
|
George Soros je najnebezpečnejší muž v Amerike. Investor má v úmysle pretvoriť krajinu na svoj liberálny obraz, od priorít zahraničnej politiky až po podkopanie nášho systému trestného súdnictva. Tento týždeň sa The Post pozrie na dosah Sorosových miliárd . V tejto druhej eseji Matt Palumbo, autor knihy „ The Man Behind the Curtain: Inside the Secret Network of George Soros “, skúma Sorosove investície do liberálnej propagandy.
Nová správa od Media Research Center odhalila prepojenia medzi miliardárskym liberálnym finančníkom Georgeom Sorosom a 54 prominentnými mediálnymi osobnosťami. Ako zdokumentovali jeho autori Joseph Vazquez a Dan Schneider, medzi nich patria reportéri, moderátori, publicisti, redaktori, vedúci spravodajstva a novinári.
https://nypost.com/2023/01/23/how-george-soros-co-opts-the-media-and-keeps-criticism-down/
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 17:15 | #9322
|
| |
jojo, 93 ročný deduško, čo je rád, že nevykonáva potrebu do plienok, je najnebezpečnejší muž v Amerike (Tým nehovorím, že nemá vplyv, pokojne môže mať a asi aj má, len to slovo najnebezpečnejší vyznelo naozaj vtipne)
|
|
|
peto10
|
24.01.2023, 17:03 | #3350
|
Vcera ste si tu pytali ukrajinske straty, tak tu ich spisal jeden z najsledovanejsich ruskych novinarov na Telegrame: Link na príspevok na doméne X.com
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 17:09 | #9318
|
| |
372 lietadiel, 200 helikoptér, 7537 tankov   Nice   To sa nedá už nazvať ani propagandou toto Propagande musí aspoň niekto uveriť.
true, veríš tomu? 
|
|
| |
Balaam
|
24.01.2023, 17:13 | #9321
|
| |
Prosím ta true verí ze aj ta darovana S300 co sme mali zadrbanu v sklade nás aj reálne chránila 
|
|
|
true
|
24.01.2023, 16:56 | #3349
|
Výmena vojenskej techniky, ktorú na Ukrajinu presunuli spojenci USA z NATO, by mohla viesť k zhruba 21,7 miliardám dolárov v zahraničnom vojenskom predaji alebo v priamom obchodnom predaji pre americký priemysel.
Vyplýva to z komplexnej databázy amerických systémov a ich odhadov predaja, ktoré by mohli nahradiť vojenské vybavenie, ktoré na Ukrajinu presunuli spojenci USA v NATO.
Zvýšenie produkcie pre členské štáty NATO prinesie výhody Pentagonu, členom amerických služieb a aj americkým daňovým poplatníkom.
Bez ohľadu na to, súčasné rozhodnutia doplniť spojencov NATO americkými zbraňami, aby nahradili tie, ktoré boli poslané na Ukrajinu, pomôžu posilniť americkú a transatlantickú bezpečnosť a umožnia USA, aby sa opäť stali arzenálom demokracie. To bude mať výhody ďaleko za hranicami Európy.
https://www.defensenews.com/opinion/commentary/2023/01/20/stocking-ukraine-could-generate-foreign-mi...
foto https://i.postimg.cc/YqCCZgFN/photo-2023-01-24-16-55-47.jpg
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 17:00 | #9313
|
| |
fajne, NATO bude silnejšie
|
|
|
ball8
|
24.01.2023, 16:55 | #3348
|
Páči sa mi, ako true najskôr stiahne fotky z dezinformačných webov, potom si ich nahrá niekde na uložto/postimg alebo podobnú službu a pridá ich tu, ako keby sa nič nedialo Len tak ďalej true, páči sa mi, že sa hanbíš za to, že vykonávaš prácu kolaboranta. Aspoň nejaký postup u teba
|
|
|
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 16:54 | #9311
|
| |
Nemecký obranný koncern Rheinmetall môže poslať na Ukrajinu celkovo 139 tankov Leopard, pričom 22 z nich potrebuje opraviť - združenie Redaktionsnetzwerk Deutschland.
"Máme 22 bojových vozidiel typu Leopard 2A4, ktoré by sme mohli pripraviť do prevádzky a poslať na Ukrajinu. Oprava týchto vozidiel potrvá takmer rok. Dodávka je možná koncom roka 2023 - začiatkom roka 2024. Dodávka je možná koncom roka 2023 - začiatkom roka 2024."
K dispozícii je ďalších 29 bojových vozidiel typu Leopard 2A4, ktoré budú pripravené na expedíciu v apríli až máji 2023.
Môžeme dať k dispozícii aj ďalších 88 bojových vozidiel Leopard 1,“ povedal zástupca koncernu v rozhovore, ktorý zverejnila redakcia.
RND.
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 16:58 | #9312
|
| |
Však to je Nemecko. Keď si otvoríš ten link, tak vidíš, že Poľsko, Fínsko, Španielsko, Holandsko a Dánsko sú pripravení dodať tanky okamžite. Dnes sa píše aj o amerických tankoch Abrams, že USA pošle, aby presvedčili aj Nemecko na dodanie tankov.
|
|
|
true
|
24.01.2023, 16:48 | #3344
|
Zaujímavosti:
"Teraz je jasné, prečo do Kyjeva prišiel riaditeľ CIA Burns, ktorý Zelenskému odovzdal nielen plány útočnej operácie ruskej armády, ale aj požiadavky na personálne zmeny. Kancelária prezidenta ich odmietla realizovať a Bankovou začala otriasť vlna korupčných škandálov. Samozrejme, všetko môžu zvaliť na Kremeľ, ak sa neberie do úvahy, že Američania to robia cez svoju klientelu na Ukrajine. Stojí za to pochopiť, že toto sú preventívne kroky pre Zelenského a nie skutočné údery. Písali sme o tom, že Spojené štáty americké majú množstvo kompromitujúcich informácií o funkcionároch prezidentskej kancelárie, ktorí na Veľkej stavbe ovládli miliardy dolárov v rozpočtoch a posielali peniaze do offshore firiem. Zelenskyj bude nútený súhlasiť s požiadavkami Washingtonu a nielen Tymošenko, ale aj Jermak môžu byť odvolaní.
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 16:48 | #9307
|
| |
Teraz každý chápe, prečo Ukrajina nedostala tanky na poslednom stretnutí v Ramsteine? - Zelenskyj nechcel odvolať správcu svojej "čiernej peňaženky" Kyryla Tymošenka.
"V najbližších dňoch môžeme očakávať správy z Nemecka o situácii s dodávkami tankov na Ukrajinu", - hovorca amerického ministerstva zahraničia Ned Price
Správa sa objavila súčasne s rozhodnutím odstúpiť Kirilla Timošenka.
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 16:49 | #9308
|
| |
Tajná návšteva riaditeľa CIA Burns v Kyjeve a korupcia Zelenského ľudí otriasla ukrajinským režimom:
Poslanec Verchovnej rady Zheleznyak potvrdzuje odvolanie zástupcu vedúceho prezidentskej kancelárie Kirilla Tymošenka, zástupcu generálneho prokurátora Alexeja Simonenka, niekoľkých gubernátorov a ďalšie personálne zmeny v kabinete ministrov.
To znamená, že Denis Šmyhaľ zatiaľ neplánuje odstúpiť - pretože to znamená automatickú demisiu celého kabinetu ministrov.
V súčasnosti nie je „kádrová rezerva“ prezidenta Zelenského nedostatočná – ale už takmer žiadna neexistuje.
Uvidíme, aké figúrky prídu nahradiť dôchodcov, či hromadné čistky neotrasú už aj tak nestabilným systémom verejnej správy...
|
|
|
|
true
|
24.01.2023, 16:47 | #3343
|
Rusi su pripraveni na nemecke Leopardy-2. Dokonca uz je vyhlasena sutaz, ze kto prvy znici tento tank a da dokaz napr z dronu dostane financnu odmenu.
Schéma, ako zabiť Leoparda 2A4
fotky https://postimg.cc/gallery/pFRw0zm
|
|
|
true
|
24.01.2023, 16:40 | #3342
|
Srbský prezident Aleksandar Vučič o situácii v Kosove:
- Západ hrozí zastavením procesu európskej integrácie Srbska, zastavením investícií a uvalením sankcií, ak Belehrad neprijme podmienky nového francúzsko-nemeckého plánu rokovaní s Prištinou
|
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 12:56 | #9296
|
| |
To sú tie pozostatky ruSSkého sveta.
|
|
| |
slaven
|
24.01.2023, 13:12 | #9297
|
| |
Ukrajina a silna korupcia je jedno, to je stale zname a aj bolo
Preto by nemala sancu nikdy sa dostat do EU
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 16:48 | #9306
|
| |
UkroSMI hlási, že hlavy ukrajinských oblastí Dnepropetrovsk, Záporožie, Cherson a Sumy rezignujú
Uvádza sa tiež, že zástupca vedúceho kancelárie prezidenta Ukrajiny Kyrylo Timošenko utiekol do Izraela a vzal si so sebou viac ako 600 miliónov dolárov.
Len taka nahodicla pred par dnami navstivil sef CIA Kyjev a hned zmeny. Zelensky musi odvolavat svojich zkorumpovanych ludi v aj prezidentskej kancelarii.
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 16:52 | #9310
|
| |
Ukrajina aspoň jedná tak, ako sa má. Odvolať takýchto ľudí. Zasa je v niečom popredu pred nami. P.S.: Odvolávajú ich dokonca pri podozreniach, nie pri dokázaní viny.
|
|
|
Quake
|
24.01.2023, 10:04 | #3340
|
V. Snidl:
Ak vyjadrujete pochopenie pre Putina, ste na zlej strane histórie a raz sa možno budete hanbiť.
Toto odporúčam opakovať aj niektorým vašim kamarátom.
Nemusia to byť a priori zlí ľudia. Možno sú len z nejakého dôvodu nešťastní, možno nie sú zvyknutí hľadať si informácie aj mimo Facebooku, možno len naleteli niekomu, kto sa oháňa slovenskými vlajkami, pričom v skutočnosti kope za Putinovo Rusko.
Môžu v pohode kritizovať Ameriku, Zelenského, médiá, prezidentku, mimovládky, Brusel, kohokoľvek. Úplne v pohode. Veď nie sme v Putinovom Rusku. Pokiaľ je však reč o tom, kto rozpútal vojnu na Ukrajine, tak tam je vinník jasný: Putin a spol.
Je to Putin a spol., kto bombarduje mestá, kradne cudzie územia a masakruje dva národy - ruský a ukrajinský.
Vidí to celý civilizovaný svet. Je to úplne čierno-biela záležitosť, bez ohľadu na reči o náckoch, údajnej genocíde alebo biologických zbraniach, ktorými sa putinské kanály snažia prekryť pravdu.
Za agresiu môže agresor, nie obeť, ani tí, ktorí obeti pomáhajú.
Vlastizradcovia to nepochopia alebo pochopiť nechcú, vaši kamaráti by však mohli.
|
|
| |
Markuss
|
24.01.2023, 10:10 | #9285
|
| |
mne sa páci tá ich bohorovnost. oni vedia, ktorá je tá správna strana.
mne sa páci ten ich zápal a boj. je to dobrý boj - boj proti mafii, boj proti dezinfo, boj proti hoaxom
a páci sa mi ten ich patriotizmus vlastizradcov treba oznacit
SPOLU K LEPSIM ZAJTRAJSKOM
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 10:34 | #9286
|
| |
Snidl  
humus - velky humus clovek
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 10:49 | #9287
|
| |
Kde je tam bohorovnosť? To, že pomenujem veci pravým menom? Alebo teda povýšime dezinfo a hoaxy na pravdu, či ako?
|
|
| |
Markuss
|
24.01.2023, 11:00 | #9290
|
| |
prepac, ak obetujem profesný zivot boju preti virtuálnym zalezitostiam, asi nebudem celkom v poriadku....
koniec koncov, jeho celoslovenské turné bolo velmi navstevované. Tak do dvadsat ludí aj s personálom.
ja ti tu tiez mozem pústat citácie z Katolíckych novín, ale lucídne predpokladám, ze to ani cítat nebudes.
.... to je ten rozdiel.
ja viem, tie modly Goda, Snidl, ale aj Caputova vypovedajú sami o sebe o tom mentálnom svete.
nulová schopnost konfrontácie, ak je diskusia, zablokovat, alebo tlacovka - nepripustne klast otázky.
v tvojom prípade ma poziadas, aby som na teba nereagoval.
tu je vidno, ze ludia, ktorí majú reálny svet, funguju pre svoju rodinu, postarali sa o potomstvo, ktoré bude pracovat na ich penziu, snad sa o nich v starobe postará. Povolanie majú také, alebo onaké....
ale robia nieco hmatatelné...
tieto Tvoje modly majú povolanie virtualne, s pridanou hodnotou nemeratelnou...
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 11:23 | #9291
|
| |
Ak zazdieľam text nejakého človeka, to sa berie, že je pre mňa modla? To je pre mňa novinka. Čo sa týka blokovania diskusií, existuje stránka, ktorá robí presné stats, kto a ako často blokuje a BANuje diskutérov. Skús si tipnúť, kto je v top10 a z akého politického spektra. A čo sa týka teba, v konfrontačnej diskusii o sankciách si ma nazval hlupákom a teraz sa čuduješ, že nemám záujem diskutovať s niekým, kto ma uráža? Really?
|
|
| |
slaven
|
24.01.2023, 12:41 | #9293
|
| |
"existuje stránka, ktorá robí presné stats"
Quake, tipnem si, ze stranka bola naprogramovana v ESETe.
Mam pravdu? Nieco ako tie XYZ projekty "anti hoaxove", alebo "len pravdu pisuce portaly" - ktore patria ESETu.
Inak moj dalsi tip: v rebricku bude ten trapny policajny profil Hoaxy a podvody riadne vysoko, nakolko blokuju vsetkych tiez, ktori len naznakom napisu nieco ine ako oni   a ostali tam len ludia ktori si vzajomne honia péra
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 12:55 | #9295
|
| |
Markuss: Prečo by nebol niekto v poriadku, kto bojuje proti hlúpym názorom a hoaxom, aké vyznávaš ty a tvoji kamaráti tu na webe. Konfrontácia má zmysel, keď ten druhý má šancu niečo pochopiť, pokiaľ je stratený prípad, ako veľa členov tohto webu, tak nikto nemá ani chuť komunikovať.
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 13:19 | #9299
|
| |
vidím posun v myslení u slavena. Konečne nepoužil slovo "buzerant".
ešte chvíľu a budeš fandiť progresívcom a Ukrajine
|
|
| |
slaven
|
24.01.2023, 13:20 | #9300
|
| |
snílek
|
|
| |
Markuss
|
24.01.2023, 13:42 | #9301
|
| |
Skadiaľ berieš tu istotu, že ty máš pravdu, alebo Vladko? To je tá bohorovnost.
Presne ty si ten typ ako Šnídl. Ty sám si presvedčený o tom, akú osvetu tu šíriš, ako bojuješ s proti hoaxom, dokonca že tu su ľudia z opačného diapazômu platení rusmi.
Tomu sa povie stihomam.
V tvojom veku, kým som nemal rodinu som ten čas travil inak. Ale pokroková mládež bola vždy iná
|
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 14:24 | #9303
|
| |
To je ukážka tuposti a nafúkanosti v lakovanom obale. Ale stojí za to vidieť tú prázdnu nádobu ako nemá slová.
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 14:37 | #9304
|
| |
Osveta? Bohorovnosť? Stihoman? Ty si bol na nejakom motivačnom školení, či čo? Proste tu dávam svoje názory. Tak ako ty alebo hocikto iný. Ty vidíš pravdu inde, ja inde. Veď to je normálne, aká bohorovnosť, preboha? A proti náckom, zjavným klamstvám, hoaxom budem stále. PS: ja už dávno po štyridsiatke a easy life, ďakujem za opýtanie
|
|
|
| |
Markuss
|
24.01.2023, 09:47 | #9282
|
| |
u nas isli z mesiaca na mesiac z 24 na 50e skolne, plus stravne k tomu
a za vsetko moze jediný clovek - V.Putin.
neviem síce, naco potom máme ostatných kktov, ale nevadi
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 09:48 | #9283
|
| |
Môže za to:
a) zlá, debilná EÚ
b) zlá debilná slovenská vláda
c) zlí debilní homosexuáli
d) Soros
e) Čaputová
f) progresívno - liberálna úderka
g) USA
h) mierumilovný, dobrotivý dôchodca z Kremľa, ktorý chce nastoliť mier na Ukrajine, zbaviť nás náckov a preto vraždí civilistov, bombarduje bytovky a vyhráža sa jadrovými zbraňami
|
|
|
| |
RUTY
|
24.01.2023, 10:54 | #9289
|
| |
No dobre Quake, ty mag na čísla, zisti si koľko miliárd majú na fungovanie štátu, proste nedá sa musí ísť všetko hore a j.bat nejaké samosprávy, nech si pomôžu sami. Za všetko môže Putin
Pre Markusa nedávaj tu prosím hoaxy.
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 11:34 | #9292
|
| |
RUTY, to zdražovanie a vystrelené ceny majú dvoch vinníkov a jedným z nich je Vlado. To, že máme diletantov v štáte, čo sú babráci, je pravda, ale rekordnú infláciu len tak neodrbeš, zdražovanie je všade.
|
|
| |
RUTY
|
24.01.2023, 12:46 | #9294
|
| |
No vidíš a teraz si si odpovedal, že prečo nemôžem voliť pravicu, lebo takých diletantov treba z parlamentu vydrbať.
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 13:17 | #9298
|
| |
A kde vo vláde je teraz pravica? Ja tam vidím populistické, kresťanské random zoskupenia...
|
|
| |
RUTY
|
24.01.2023, 16:45 | #9305
|
| |
Tak mne je ch.j potom ako ich nazývaš, ale do ľavice majú ďaleko
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 17:01 | #9314
|
| |
RUTY: Takže Progresívne Slovensko ideme voliť, či? Keď chceš ľavicu.
|
|
| |
RUTY
|
24.01.2023, 18:18 | #9328
|
| |
Hej, hej tých určite
|
|
|
| |
RUTY
|
24.01.2023, 10:51 | #9288
|
| |
Ci nej.be také hoaxy tu dávať, však ich nemusí len 27% ktorí boli na referende a sú to proste dezolati, dementi, náckovia a iná zberba. Zvyšok ľudí ich miluje aj Zuzu. 
|
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 22:27 | #9271
|
| |
a teraz niečo o tom človeku
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 22:27 | #9272
|
| |
myslím niečo čo v tom článku nenájdete
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 22:27 | #9273
|
| |
Jakub Goda je zločinec ktorý sa infiltroval do konkurenčného média v ktorom sa snažil šíriť toxicke spravy a týmto chcel toto médium zdiskreditovať . Je to ťažky zločin ktorý by sa dal prirovnať napriklad ku konkurančnemu boju dvoch pekarni .... jeden zo zamestnacov by sa tajne zamestnal u konkurenta a do konkurenčného chleba by pridával rozdrvené sklo.. Toto je Jakub Goda.. tento človek mal byť za svoje zločiny stihany , miesto toho ho zamestnala osoba s rovnakými morálnymi zásadami... Čaputová
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 22:45 | #9274
|
| |
Jakubovi Godovi ty nesiahaš ani po päty, milý nácek. Ani rozumovo ani ľudsky. Tak ale od teba sme zvyknutí na sračky a kydy.
|
|
| |
true
|
24.01.2023, 07:51 | #9275
|
| |
Nesiaham mu po päty ale nie som smrad a sviňa ako on
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 08:17 | #9276
|
| |
Lebo sa nášmu náckovi nepáči očkovanie? veď už nefňukaj toľko, milá včelička
|
|
| |
ball8
|
24.01.2023, 08:50 | #9277
|
| |
Viem, prečo je true proti nemu. Lebo v tom článku z TA3 je jejo presný popis Nepoznám inak Jakuba, prvýkrát to meno počujem, true tu dal zas nejaký text z neznámeho zdroja (čiže true sa hanbí za zdroj, resp. vie, že je irelevantný), takže asi toľko k tomu.
|
|
| |
Markuss
|
24.01.2023, 09:03 | #9280
|
| |
Jakub - nasa nová modla
|
|
| |
Quake
|
24.01.2023, 09:41 | #9281
|
| |
sranda, jak prskajú naši antivaxeri
#gauč
|
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 21:47 | #9264
|
| |
Tzv. rasputica myslím. Toto napríklad Ukrajine pomohlo na začiatku vojny, ruSSi zaútočili, keď bolo ešte všetko zamrznuté. Ich trojdňová operácia im nevyšla a toto ich na viacerých miestach výrazne spomalilo.
|
|
|
| |
Markuss
|
23.01.2023, 21:51 | #9266
|
| |
Takže už vieš, aké fajné budú tie Challenger2 a nedajboh Abramsi... Počkajú do mája
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 21:54 | #9267
|
| |
No však to asi aj plánujú na jar začať protifenzívu a postupne oslobodzovať svoju zem po častiach. Teraz sa len budú zaúčať ovládať to. Btw som nechápal, koľko tankov má ruSSko, keď som videl tie čísla.
Abramsi ešte nemajú ani sľúbené.
|
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 22:05 | #9269
|
| |
No plán na slobodný demokratický svet pokazilo v roku 2014 ruSSko. Pevne verím, že Ukrajina raz okupantov vyženie zo svojho územia a potom začne aj integrácia do EÚ a možno aj NATO.
|
|
| |
peto10
|
23.01.2023, 22:05 | #9270
|
| |
Cize chces povedat, ze tazka technika zapadne v blate a ze gumenne pasy/pneu maju zlu trakciu na lade? Mal by si tieto prelomove zistenia zacat sirit, nech to vedia vsetci.
|
|
| |
Markuss
|
24.01.2023, 09:03 | #9278
|
| |
za prve - ten tank v lade ma gumenne pasy.
za dalsie - zapadne tanky Challenger2 a Abrams su do toho terenu na Ukrajine nevhodne.
okrem toho, ze su tazke, nemas na opravy v terene vybavenie a rovnako ani technikov. To neopravi nikto s dvojmesacnym kurzom.
nehovorim to iba ja ako gaucovy specialista. povedali to sami amíci...
|
|
|
ball8
|
23.01.2023, 21:36 | #3335
|
V pondelok ukrajinské vzdušné sily zničili 6 vzdušných cieľov Ruskej federácie vrátane lietadiel a vrtuľníka
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
| |
peto10
|
23.01.2023, 21:38 | #9258
|
| |
S takouto retorikou by mal sancu na Slovensku. V CR v ziadnom pripade.
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 21:39 | #9259
|
| |
volby v CZ, presne rovnaky postup / plan ako na Slovensku boli - vsimli ste si to?
|
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 21:44 | #9262
|
| |
true: To sa deje aj v iných krajinách, že kandidáti odstúpia ešte pred voľbami a odporúčajú voliť iného kandidáta, ktorý je ich programu/mysleniu/vízii blízky. Ale áno, podobnosť tam vidno.
|
|
|
true
|
23.01.2023, 20:26 | #3333
|
Heslo výrobcov v tejto novej , progresívno-fašistickej , ľudí vraždiacej dobe. "Zvýšiť cenu ale znížiť hmotnosť! Takže sa pripravme , že ten ktorý výrobok bude nielen 3 krát drahší, ale zároveň aj 3 krát menší! Sme sa teda dožili pekne skurvených čias.... citujem: Napríklad známy margarín sa zmrštil až o 50 gramov, podobne aj obľúbený kakaový nápoj. Trojuholníkový tavený syr má o 20 gramov menej a smažené lupienky o 25 gramov. Na tento trend upozornili aj naši čitatelia, ktorí sa pod našou výzvou na sociálnej sieti v desiatkach komentárov rozhorčovali, čo všetko sa už zmenšilo. „Samozrejme, že sa zmenšujú, napríklad maslo z 250 gramov na 200,“ uviedla čitateľka Iveta. Aj to kura nie je už to, čo kedysi bývalo, hlavne, že je drahšie a menšie,“ pridala sa Mária.Detské umelé mlieko zo 600 g balenia je zrazu 500 g a ešte aj za vyššiu cenu,“ podčiarkla Dominika. „Môj obľúbený produkt to nie je, ale nášho kocúra áno. Jeho kapsičky sa zmenšili zo 100 g na 80 g. A ja, že prečo je stále hladný. Samozrejme, cena tá istá, alebo niekde aj vyššia,“ zaglosovala Daniela.Zdroj: https://tvnoviny.sk/ekonomika/clanok/335748-mnohi-slovaci-si-v-obchodoch-vsimli-zaujimavy-jav-nikoho...
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/326393017_5824919830961166_7504532536604243178_...
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 20:26 | #9244
|
| |
ale mame vyhovorku Lebo Putin  
Vyjebanci  
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 20:33 | #9247
|
| |
Že progresívno - fašistická, ľudí vraždiaca doba...
Ja neviem, či dnes ešte uvidím väčšiu kokotinu (pardón za výraz)
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:41 | #9251
|
| |
true: Asi nerozumieš slovám, ktoré používaš, slovo progres, znamená pokrok, postup, vzostup. Fašizmus symbolizuje všetko opačné oproti slovu progres.
Nebyť tvojho obľúbeného deduška, tak inflácia by bola už na ústupe a väčšina z vecí, ktoré si opísal, by nebola tak drastická. Z veľkej časti môže za tieto vysoké ceny práve tvoj deduško z Kremľa. Nezabudni ho v ďalšom komentári ospevovať, lebo je to práve on, kto môže za to, že skoro všetko až tak zdraželo.
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 21:41 | #9261
|
| |
ano - ja nerozumiem a vy slniecka rozumiete vsetkemu
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 21:45 | #9263
|
| |
true: Keby nebolo vojny, tak taká vysoká inflácia by sa nedržala tak dlho.
|
|
|
Quake
|
23.01.2023, 20:00 | #3332
|
#stopbuzíkom
#zavšetkomôžubuzeranti
#stopžidomajrómom
#tradičnárodina
#bielapleťblondvlasy
#stophendikopaným
Či jak to táral Goebbels v tom slávnom prejave o čistej rase?
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 20:03 | #9234
|
| |
#snáďzvíťazízdravýrozum
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 20:05 | #9235
|
| |
To ja len aby sa nezabudlo, ako vznikol nacizmus, na akých princípoch vyrástol, že inakosť sa netolerovala, že sa nenávidelo všetko odlišné, farba pleti, orientácia, zdravotný stav, vierovyznanie.
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 20:16 | #9240
|
| |
pekne si to napisal #nezabudneme
vsetky tie veci v pohode tolerujem, ja osobne a ty?
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:29 | #9245
|
| |
slaven, ty absolútne netoleruješ podľa svojich vyjadrení inú orientáciu, nazvať homosexuálne orientovaného človek slovom "buzík" ti príde v pohode?
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 20:36 | #9249
|
| |
áno, je to ľudové pomenovanie homosexuálne orientovaného človeka
ďalšia otázka?
Inak perlička: asi 2007, keď dobre pamätám ma jeden buzík balil v Barcelone, vlastne to bol asi prvý buzík, ktorého som spoznal a poviem Ti chlape, že bol v pohode - keď som mu vysvetlil, že moja orientácia je iná, tak to pochopil a nakoniec sme spolu chlastali a zabávali sa. Bola tam super partia ľudí, stále na to spomínam. Mám niekde aj fotky z toho večera
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:43 | #9252
|
| |
slaven: Buzík je mega hanlivé slovo. Ako keby si černocha volal neger. Pokiaľ je to fakt len chyba tvojho slovníka, tak začni používať niečo neutrálne. 10 z 10 homosexuálov by si tým slovom urazil, kebyže ich tak nazveš.
|
|
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:55 | #9256
|
| |
slaven: A prišlo ti to ako neutrálne pomenovanie tých ľudí, ktorí majú inú orientáciu ako ty?
|
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 19:45 | #9229
|
| |
Ňuňuňu
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:02 | #9233
|
| |
Vlastizrada je obhajovať Putlera Mal by si ísť za to sedieť, hmm
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 20:11 | #9237
|
| |
naštuduj si čo znamená vlastizrada radšej - si mimo
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 20:15 | #9239
|
| |
Ako idú tipy, true? Poraď dajakú X
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 20:17 | #9242
|
| |
Quake - nedarí sa v tomto roku
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 20:30 | #9246
|
| |
Lebo sa nevenuješ tipovaniu ale politickým kravinám.
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:36 | #9248
|
| |
Slovo vlastizrada je zložené slovo z dvoch slov, vlasť a zrada. Každý, kto hejtuje komplet všetko slovenské aj celú našu politiku, nadáva im do špín, kuriev a podobne, ale vyspevuje a pohonkáva si nad rakovinou posadnutým deduškom, ktorý na svoje vyhladzovacie plány najme polovojenskú organizáciu plnú náckov, tak to je veľmi blízke vlastizrade. Motív u teba je, len chýba skutok.
|
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 19:45 | #9230
|
| |
Ukrajina
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:00 | #9232
|
| |
len škoda, že viac ako polovica ruSSov má posledné slovanské korene ešte z čias, keď tu Húni behali po Európe na koňoch
|
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 18:17 | #9222
|
| |
Aj Poliaci si určite budú nárokovať isté územie Ukrajiny
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 19:59 | #9231
|
| |
Poliaci si nič nárokovať nebudú. To je zas tá ruská propaganda, grciam, ako všetkým nezmyslom poľahky dokážeš uveriť, ale na realitu ti nestačí, ani keby ti to samotný papéž osobne povedal
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 20:11 | #9236
|
| |
o Maďarsku si taktne radšej mlčal - pekne si sa chytil na Poľsko  
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 20:49 | #9254
|
| |
O Maďaroch sa neviem vyjadriť, lebo momentálne mi nie je známa problematika. Plus mám na nich ako na národ (resp. vedenie národa) svoj názor. Ani neviem, o akých právach píšeš. Proste ide tá téma mimo mňa úplne. Daj mi nejaké zdroje, o čo ide a počas najbližších dní si naštudujem. Potom sa môžeme baviť aj o tom.
|
|
|
true
|
23.01.2023, 18:13 | #3328
|
Ahoj slniečka, pekný názor, vyjadrenie, že?
Má niekto odhad na nacenenie tých ich eskapád ako lotérie, SNPéčka, milióny vakcín na sklade atď ..asi by bol prepočet trošku viac na hlavu ako 10€ pri tomto referende..
obrazok https://i.postimg.cc/TYhMJv4T/photo-2023-01-23-18-12-39.jpg
|
|
|
ball8
|
23.01.2023, 15:32 | #3327
|
Link FB príspevok . Pre tých, čo tu chodia tlačivá vypisovať a overovať k notárovi, aby sa vyhli mobilizácii, ktorá tu nebude, lebo patríme pod NATO
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 15:51 | #9202
|
| |
Buzik a Šnidl to nepochopili
O žiadne mobilizačné cvičenia nejde
Nevadí
|
|
| |
Markuss
|
23.01.2023, 15:57 | #9203
|
| |
Práve kvôli tomu, aby si kvôli členstvu v NATO nemusel k maršbataliónu.... Ja viem. Hoaxy.ved kľudne sa na to vyprdni. Nič ti nehrozí.
Ale nechajbez kŕčov aj ostatných aby sa poistili
|
|
| |
Markuss
|
23.01.2023, 15:58 | #9204
|
| |
A ešte pre menej kreatívnych a neinformovanych. Na matrike dáš za overenie 2€.
Netreba k notárovi
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 16:03 | #9206
|
| |
ano, 2€ je suma dana statom ... predpokladam,z e u notara od Teba niekto vypyta aj 5€
P.S. ak mas elektronicky obciansky, myslim, ze to tlacivo vies poslat aj elektronicky, aspon to predpokladam, neoveroval som to
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 16:06 | #9208
|
| |
ball8, este nieco pre teba, o com je ten papier, ktory moze kazdy poslat ... tu mas zakon, dolezite su paragraf 2 + 4: https://www.mosr.sk/data/files/624.pdf
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 16:08 | #9210
|
| |
klávesnicoví vlastenci
|
|
| |
peto10
|
23.01.2023, 16:11 | #9211
|
| |
Dúfam, že si žiadosť podal aj true. Nepotrebujem, aby ma nejaký ruský kolaborant strelil odzadu.
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 16:22 | #9213
|
| |
Takej ruskej jadrovej hlavici je u prdele, či si odoprel alebo neodoprel.
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 16:30 | #9214
|
| |
slaven: Viem, o čom je ten papier.
Markuss: Práve vďaka NATO nepôjdeš nikam.
Quake: Tak nejak. Chalani si zaplatia možno nejaké 2€ + svoj čas za to, že nepôjdu na frontu. My si nezaplatíme a tiež nepôjdeme. Prípadný útok aj tak nikto neprežije.
peto10: U true je to povinnosť podať si takúto žiadosť! Normálne by som odmietol, aby taký trololo bojoval za našu krajinu, lebo pri prvej príležitosti by sa z neho stal kolaborant
|
|
| |
Markuss
|
23.01.2023, 16:36 | #9216
|
| |
tí klávesoví tu práve veria tomu, ze tu bojujú proti bludom, a za demokraciu. dokonca si za to dakujú akú zásluznú cinnosti robia a sú casto z toho unavení... OMG.
a niektorí jedinci tuna dokonca veria tomu, ze na webe, ktorý si pozrie max. 100 originálnych uzívatelov, sú ludia platení rusmi.
|
|
| |
Balaam
|
23.01.2023, 16:58 | #9217
|
| |
Na margo toho papiera.. Treba si ho zaramovat a tešiť sa ako si v kľude....ak nastane najhoršie a scenár UA tak si ten papier môžeš v zakopoch pozerať...zákon zmeníš v sekunde a všetky takto vydané papiere budú vhodné tak na zakurenie... Treba byť realista... Nikto sa ti na ten papier pozerať nebude a pokiaľ máš ruky nohy ideš...
|
|
| |
Markuss
|
23.01.2023, 17:10 | #9218
|
| |
S tým sa dá len súhlasiť.
Pre tých, čo sa tešia: v zákopoch nie je wifi, sójové laté sa nepodáva a zadok natrhne akurát granát.
|
|
| |
Balaam
|
23.01.2023, 17:15 | #9219
|
| |
Asi tak
|
|
| |
StanoDianiska
|
23.01.2023, 17:48 | #9220
|
| |
"Buzik a Šnidl to nepochopili" Si sa ukázal slaven
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 18:40 | #9223
|
| |
bojovať za Ukrajinu nemienim - preto ten papier si vybavím  
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 18:41 | #9224
|
| |
StanoDianiska - ved to slavenko napisal dobre
|
|
| |
true
|
23.01.2023, 18:44 | #9225
|
| |
ako sa ukazal? ved spomenul dvoch adminov - nepoznas ich? Danny o nich pekne info dostal na svetlo sveta
|
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 19:39 | #9227
|
| |
Stano, sorry, ako som ho inak mal nazvat? Inak orientovanym? ci teploš je tiez nekorektné?
neviem, ved napis ako ...
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 19:44 | #9228
|
| |
Slaven, fakt som myslel, že si inteligentný, aj som ti to viackrát napísal. Že sa takto vyjadruje true, to je u toho trolla normálne, on je reálne klamár, odrbávač a netolerantný nácek. U teba som očakával aku takú kultúru. Nuž... Škoda. Ináč keby som napr. ja z komunity LGBTI, aj mňa by si nenávidel? Aj mne by si nadával?
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 20:14 | #9238
|
| |
Quake - počkám na Stana, snad mi napise ako sa to korektne ma nazvat.
Ale mozes aj ty. Ja viem, buzeranta nazvat buzerantom sa dnes nenosi, je ina doba.
P.S. proti buzerantom ja nic nemam, len nazyvam ich pravymi menami.
Rovnako ako cigan je cigan (tipujem, ze pre Teba je to tiez nadavka, pohoda, kazdy sme nejaky ...)
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 20:16 | #9241
|
| |
Homosexuál je správne. Nemáš za čo
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 20:19 | #9243
|
| |
Mňa by zaujímalo, či máš s nimi nejakú zlú skúsenosť. Či ti nejak ublížili, fyzicky napadli, obťažovali, nejak ti zasiahli do života negatívne. Ak hej, potom chápem tvoju averziu. Ale ak nie, tak odkiaľ pramení tvoja nenávisť?
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 20:38 | #9250
|
| |
ďakujem, už som to slovo hore použil
a aj som Ti hore odpovedal, osobne nemám protí nim nič, len naozaj nech ich moje deti nevidia v telke ako sa olizujú a podobne
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 21:01 | #9257
|
| |
slaven: Ale olizovanie dvoch ľudí odlišného pohlava, to ti nevadí, keď tvoje deti vidia v TV? Btw, čo by si spravil, keby tvoje dieťa bolo homosexuálne orientované a s partnerom by chceli prísť k tebe na návštevu? Zakázal by si im to? Nemohli by sa pred tebou ani pohladiť? Lebo zatiaľ to, čo tu opisuješ, vyzerá ako homofóbia, ktorú si nechceš priznať.
|
|
| |
StanoDianiska
|
24.01.2023, 09:03 | #9279
|
| |
slaven, pri odkaze, ktorý tu dal ball8, je absolútne irelevantné, či je daný admin homosexuál alebo nie. Alebo máš pocit, že to nejako ovplyvňuje jeho prácu admina? Ešte keby ball8 dával odkaz na nejaký dúhový pochod, tak pochopím, že upozorňuješ na to, že je gay.
Keby som si myslel, že si gay, považoval by si za správne, aby som ťa zakaždým označil buzikom? Napíšeš analýzu z anglickej ligy a ja dam komentár, že "buzik to dobre zanalyzoval". Toto je podľa teba správne?
|
|
|
Quake
|
23.01.2023, 13:21 | #3326
|
|
Smrť jedného človeka je tragédia, smrť miliónov ľudí je len štatistika.
|
|
|
ball8
|
23.01.2023, 12:21 | #3325
|
Neexistujúce letectvo, ktoré bolo zničené v prvých dňoch vojny Alebo, že by nie? 11 mesiacov ruSSkých lží Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
|
|
| |
Markuss
|
23.01.2023, 13:05 | #9198
|
| |
to vies, ceteris paribus vo vojne neplatí... iba pre nezucastnených divákov
|
|
| |
ball8
|
23.01.2023, 16:31 | #9215
|
| |
Markuss: Jasné, ja viem, že dostali aj nejaké Migy aj Su-25 plus nejaké staršie ešte Su-XX (neviem presne číslo). Ale v takom Kyjeve napr. ešte pred dodávkami takýchto strojov bolo možné stále vidieť lietajúce stíhačky. Pár strojov majú ešte aj svojich.
|
|
|
| |
Quake
|
23.01.2023, 11:40 | #9184
|
| |
Predseda poľskej vlády zdôraznil, že Varšava sa nebude len nečinne prizerať, ako Ukrajina krváca v boji proti ruskej agresii. ,,Kyjev a Európa v tejto vojne zvíťazia, či už s Nemeckom alebo bez neho," povedal.
|
|
|
majka
|
23.01.2023, 10:32 | #3323
|
Štát akceptuje vyhlásenia, ktoré muži v týchto dňoch podávajú, že ich v prípade vojny nie je možné nasadiť do ostrého boja, aj keď na Slovensku ešte stále platí v súvislosti s pandémiou mimoriadna situácia. Potvrdilo to ministerstvo obrany.
„Vyhlásenia podávané v januári 2023, ak spĺňajú všetky zákonné kritériá a boli správne podané, považujeme za platné,“ vyhlásil rezort obrany.
Vyhlásenia o odopretí výkonu mimoriadnej služby umožňuje zákon podávať štátu počas januára len vtedy, ak neplatí krízová situácia. Ministerstvo obrany vysvetľuje, že v súvislosti s vyhláseniami sa nepovažuje za krízovú situáciu mimoriadna situácia, ktorá na Slovensku platí v súvislosti s pandémiou koronavírusu.
https://dennikn.sk/minuta/3204899/?ref=mpm
|
|
| |
slaven
|
23.01.2023, 11:55 | #9185
|
| |
prave dnes som to vyhlasenie podal
|
|