POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
slaven
|
20.01.2023, 19:56 | #3261
|
#3246 ball8, tu by som strucne zareagoval na to Tvoje na konci: "Ty naopak tu hovoríš o nejakých úchylkach, ktoré s tým nemajú ale absolútne nič spoločné." Ak si si nevsimol, tie uchylky progresivci schvaluju. Napriklad rozne pohlavia,nie len zena/muz a podobne. Pekny vecer pred referendom vsetkym
|
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 20:19 | #9102
|
| |
a keď si myslím, že je v tomto štáte hrozne ale volil by som Nie? prečo by som tam mal ísť? Aby som dopomohol k 50% účasti a náhodou by sa zvolila možnosť Áno?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:06 | #3259
|
|
ale ludia...podme riesit politiku...domaci..nie furt zahranocnuuu
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:13 | #9085
|
| |
Link na článok na doméne sme.sk
Svetielko nádeje, Progresívne Slovensko v prieskume 13,2%.
Negatívne veci:
- Mafiáni na prvej priečke v preferenciách so ziskom 17,6%
- Populisti a kamaráti mafiánov v tesnom závese s 15,9%
- Národná strana (plná náckov) 7,3%
Moc dôvodov na radosť a rozhovor tu nevidím
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:18 | #9086
|
| |
nechcu referendum..co jest zbavenie vlady vladnucej moci
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:21 | #9088
|
| |
Referendum ani ja nechcem, som proti tomu a keby som bol donútený ísť, volím možnosť Nie. To však neznamená, že chcem to, čo tu je. Ale radšej budem trpieť súčasný stav ako mafiánov s fašistami, chápeš Predčasné voľby môžu byť vyhlásené aj normálnym spôsobom.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:27 | #9089
|
| |
teda si rad s touto vladou,hoc je konzervativna..a taku vladu by si podporoval....sa divim,ale to neni moc liberalne
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:28 | #9090
|
| |
inak povedane..schvalujkem vladu,ktora nam liberalom je nanic
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:30 | #9091
|
| |
ved to referendum neni o ficovi,,ale moznost ludi ovplyvnit vladnuce zoskupenie
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:32 | #9092
|
| |
olano sa bfrani tym,ze by strany zmenili volebne pravo..ja som minule pocuval o nazoroch na tu temu..tak mi je smikesno,ze tym olano argumentuje
|
|
| |
peto10
|
20.01.2023, 18:33 | #9093
|
| |
Tato vlada ma smolu, ze od zaciatku musi riesit jednu bezprecedentnu krizu za druhou. No a Matovic to utrpenie len znasobil...
Smer alebo Hlas by neboli o nic lepsi, len navyse by kazdy tyzden bola nova korupcna kauza a nacisto by uz rozlozili pravny stat.
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:35 | #9094
|
| |
Ciernokoseliar: Citujem sám seba z príspevku vyššie - "To však neznamená, že chcem to, čo tu je."
Problémom tejto vlády je hlavne Igor Matovič, bez neho by sa na politickej scéne nedialo takmer nič z toho, čo sa tu udialo v posledných rokoch.
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:38 | #9095
|
| |
Ciernokoseliar: Vzhľadom k inteligencii na Slovensku je to referendum tak nebezpečné, že by sme tu potom mali voľby možno každé dva roky. Hovorí v podstate o tom, že 76 ľudí zo 150 by mohlo rozhodnúť o vyhlásení nových volieb. Súčasný stav 90 zo 150 je správny.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:39 | #9096
|
| |
problem neni igor...problem je edo..hrajuci na 2 strany
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:47 | #9097
|
| |
ball...tvarome sa ako demokraticka lrajina...v com je problem povedat ludom,nech idu zahlasovat
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:47 | #9098
|
| |
Igor bol problémom od začiatku. Ešte ako radového poslanca by ho dokázal trpieť každý. Najhoršie je, že on to stále nevidí.
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:48 | #9099
|
| |
Ciernokoseliar: Zvolávanie na hlasovanie je rovnako zlé, ako zakazovanie hlasovania. Každý má možnosť ísť hlasovať. Nepotrebujem, aby ma mafia s fašistami zvolávala na hlasovanie, ktoré pomôže im dosiahnuť ich plány.
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:51 | #9100
|
| |
Ciernokoseliar: Sranda je, že žiadny politik z tých pre mňa voliteľných strán ani v jednom príspevku nepovedal ľuďom, až nejdu hlasovať, iba povedal svoje rozhodnutie neísť na referendum. Na druhej strane čvarga so Smeru a Republiky tu vyvoláva emócie, burcuje menej inteligentné obyvateľstvo a nadávajú na tých, ktorí sa rozhodnú neísť na referendum (čo je tiež možnosť v našom demokratickom svete).
|
|
| |
slaven
|
20.01.2023, 19:58 | #9101
|
| |
ak politik povie ze nejde hlasovat, znamena to, ze s tym nesuhlasi, tak samozrejme dava najavo svojim volicom, aby spravili to iste.
Ak by politik drzal hubu, urobil by v tomto pripade lepsie, ako vraviet, ze nejde hlasovat.
Vyhodene peniaze do vzduchu, skoda toho.
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 21:02 | #9103
|
| |
Však hádam pán prasačia hlava to zaplatí zo svojho.
|
|
|
Quake
|
20.01.2023, 18:00 | #3258
|
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-nastal-den-d-ukrajina-se-dozvi-jestli-ziska-vse-aby-pr...
Náčelník generálního štábu polských ozbrojených sil Rajmund Andrzejczak pro Politico:„Jsme v rozhodujícím momentu bitvy. Takže buď teď, nebo nikdy. Pokud to nepošleme (tanky) a budeme příliš dlouho diskutovat a řešit byrokracii, může pak být už příliš pozdě.“
Britský ministr zahraničí James Cleverly při nedávné návštěvě USA: „Myslím si, že nyní je správný čas pro zvýšení naší podpory Ukrajiny. Nemůžeme dovolit, aby se z toho stal opotřebovávací konflikt podobný první světové válce.“
Estonská premiérka Kaja Kallasová: „Všichni chceme, aby válka skončila, Rusko ale vyslalo jasný signál, že chce ve své válečné agresi pokračovat. I přes ztráty vojáků a techniky má ve skladech stále tisíce tanků, obrněných vozidel a artilerie a díky mobilizaci i vojáků. To je důvod, proč celá transatlantická společnost musí urychlit a zvýšit vojenskou podporu Ukrajiny.“
Litevský ministr obrany Arvydas Anušauskas: „Naléháme na ty, kdo mohou Ukrajině poslat tanky, aby tak učinili.“
Toľko k tomu, čo hovorím od samého začiatku - mier sa musí vybojovať. Bohužiaľ s Ruskom ako fašistickou krjainou sa ináč nedá.
|
|
|
Quake
|
20.01.2023, 17:48 | #3257
|
Zuzana Čaputová:
"Začiatkom budúceho týždňa podám na Ústavný súd SR návrh na začatie konania o súlade paragrafu 363 s Ústavou a medzinárodnými dohovormi.
Som presvedčená, že terajšie znenie paragrafu 363 a právomoci, ktorými na jeho základe disponuje generálny prokurátor, zasahujú neprimerane do nezávislosti súdnej moci, ale tiež neprispievajú k budovaniu dôvery v justíciu.
Už len samotná skutočnosť, že takýto závažný nástroj, voči ktorému neexistuje opravný prostriedok a jeho používanie generálnym prokurátorom vzbudzuje polemiku v celej spoločnosti, bol dostatočný dôvod na zmenu alebo spresnenie zodpovedajúcej úpravy Trestného poriadku. Keďže sa v uplynulom období nenašla politická vôľa na zmenu legislatívy, rozhodla som sa využiť svoje kompetencie a obrátiť sa v tejto veci na Ústavný súd SR.
Súčasná úprava paragrafu 363 podľa môjho názoru okrem už spomínaného zásahu do nezávislosti súdnej moci, a teda porušenia princípu deľby v neprospech moci súdnej, neguje právo občanov na preskúmanie rozhodnutia o základných právach a slobodách, porušuje právo obetí na účinné vyšetrenie trestného činu, či právo na súdnu ochranu.
|
|
| |
Quake
|
20.01.2023, 17:48 | #9082
|
| |
neskoro....ale predsa
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:08 | #9084
|
| |
Sláva, človek sa tu už cítil ako v nejakom zlom sne, všade len 363
|
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 16:02 | #3256
|
inak pre ball8..ked spominas vagnerovcov,ze su fasisti..co nepopieram...preco nespomenies aj pluk azov,ze su fasisti..bolo by to argumentacne presnejsie
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 16:31 | #9071
|
| |
Pluk Azov bol zaradený pod národnú gardu (myslím, že v roku 2015, môžem dohľadať) a bol očistený od takýchto ľudí. Momentálne sa tam nachádza percentuálne cca rovnaký počet ľudí inklinujúcich k neonacizmu, ako v ktorejkoľvek slobodnej krajine.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 16:39 | #9072
|
| |
ale nebol...ty beries len spravy dane mediam..taktiez nie kazdy vagnerovec je fasista.idu tam najma pre zold...takisto ani ja netvrdim,ze vsetci z azovu su fasisti...ja som nestranny pozorovatel...a viem o tom nieco,kedze som bol 2krat na navsteve kyjeva,kde bol neonazi koncert,ktory tam organizuju kazdorocne
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 16:54 | #9073
|
| |
ja sledujem ukrajinske dianie uz 10 rokov...tak viem,co je pravda...
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 17:07 | #9074
|
| |
Ale bol očistený. Nájdeš kopu článkov aj zo staršieho obdobia, ktoré sa zaoberajú reštruktualizáciou pluku Azov. Všeobecne je výskyt ľudí vyznávajúcich takúto ideólogiu najväčší práve v armáde.
Tak ako máš väčšiu pravdepodobnosť, že psychopat bude vykonávať rolu lekára, politika, alebo nejakú inú vysoko hodnotenú pozíciu, tak máš aj väčšiu pravdepodobnosť, že práve ľudia v armáde budú vyznávať takúto ideológiu.
Aj v našej armáde dokonca nájdeš takých ľudí.
Tu máš aj nejaký článok chvíľu po začiatku vojny práve o pluku Azov, je tam trošku opísaná história: https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/valka-na-ukrajine-rusko-pluk-azov-krajni-pravice-vojenska-jednot... . Určite nájdeš aj lepšie články, ale vážne už nemám chuť sa dnes takými vecami zapodievať.
Zoberiem akurát citát priamo z článku: Radikály se pokusil vyčíslit Alexander Ritzmann, výzkumník zabývající se extremismem při Counter Extremism Project. „V roce 2015 sám azovský regiment prohlašoval, že je v jeho jednotkách 10 až 20 procent krajně pravicových extremistů,“ řekl pro CNN.
Súčasný pluk Azov napríklad po začlenení pod Národnú gardu aj pozmenil pôvodné logo, ktoré malo v sebe symbol spájaný s nacizmom (neviem kedy presne, ale môžem dohľadať, keď moc budeš chcieť, ale verím, že to zvládneš sám). Odstránili zo svojho symbolu čierne slnko a typický vlčí hák. Ďalšou zaujímavosťou je, že súčasťou Azovu sú napríklad aj ukrajinskí Židia (to už ti niečo napovedá o tom, že asi to nebude neonacistickýá organizácia).
Ďalším faktom je, že Ukrajinská armáda mala cca 200 000 členov, Azov cca 2500 (oboje sú odhadované počty).
Zober si napríklad proruský batalión Sparta, tiež to boli čistí nákovia. Wagner Group čistí náckovia.
A nakoniec nie úplne súvisiaca vec, ale o Azove ako o neonacistoch hovoria na Slovensku hlavne ľudia, ktorí sú voličmi ĽSNS a Republiky
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:07 | #9075
|
| |
proste chce to mier...ale to som tu na to asi sam
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:10 | #9076
|
| |
keby si vsimal aj nase neonazi hnutie..tak by si videl,ze su za ukrajinu...lsns ani republika nie su nazi hnutia..keby si sledoval dianie,by si vedel..nazi bol u nas jedine Magat.ktory celi viacerym obvineniam
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:12 | #9077
|
| |
ale viem ta pochop0it..ako antifasistu,co sleduje media....
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:19 | #9078
|
| |
pozri..ja nie som tvoj super..som clovek ako ty..slovak ako ty..vidis problematicku vladu,tak ako ja..tak preco hadky pre zahranicnu politiku...podme sa bavit o tom,co nas trapi..
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 17:21 | #9079
|
| |
Chce to mier, ja súhlasím. Stačí, aby sa ruSSká armáda stiahla z územia Ukrajiny, aby ruSSi zaplatili reparácie a aby všetci zodpovední za toto šialenstvo predstúpili pred súd v Haagu.
ĽSNS aj Republika sú nacionalistické strany (keď si ich roozberieš po jednom podorbne, zistíš, koľko náckov tam majú a akú ideológiu vyznávajú). Len taký Kotleba, ktorý je predseda ĽSNS bol odsúdený za neonacizmus a zrušili mu jednu stranu predtým - Slovenskú pospolitosť - kde tie prvky neonacizmu sú nepriehľadnuteľné. Netreba pred tým zatvárať oči, treba ich ale vytlačiť na okraj spoločnosti tak, ako sa to v politike podarilo napr. na Ukrajine. Voľby v roku 2019, kde ultranacionalistické strany absolútne neuspeli, či už išlo o Všeukrajinský zväz Sloboda, Radikálna strana, alebo o stranu Ukrajinská stratégia.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:34 | #9080
|
| |
v tom ta blokne...sme v demokracii..a nazor,ze cigani vyciciavaju stat je chore...kazdy vie,ze to tak je...ze pred 30 rokmi cigani robili s nami..ale kapitalizmus ich naucil brat loove za nic
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 17:39 | #9081
|
| |
s quake sa diskutovat neda..ty mi prides ten rozumnejsi
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 18:07 | #9083
|
| |
Ja napríklad nesúhlasím s tvojím tvrdením že Cigáni vyciciavajú štát. Ľudia vyciciavajú štát, asociálov máš aj obyčajných Slovákov. Môžeš povedať, že asociáli vyciciavajú štát, kde má väčšinové zastúpenie populácia Cigánov (resp. Rómov, čo je politicky korektné, väčšina z nich sa ale sami nazývajú prvým pomenovaním).
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 18:20 | #9087
|
| |
u mna su cigani tvory,z osad..romovia pouzivam na ludi,ktori su ochotni zit s pravidlamy majority
|
|
|
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 15:18 | #3255
|
toten putin je riadna svina..ani rusku zimu nam tu neposlal...ta se claptame v blace...bizovne v tom ma palce i toten geroj Fico..a o Kotleboj ani nehutorim  
|
|
|
true
|
20.01.2023, 14:30 | #3254
|
|
Podľa chorvátskeho prezidenta Zorana Milanoviča si Európska únia "dlho robila ilúzie" o vytvorení vlastného trhu s energiou, ale nakoniec bude nakupovať plyn zo Spojených štátov za trojnásobnú cenu.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
20.01.2023, 15:29 | #9070
|
| |
to skoda reci..eu dala sankcie rusku,na ktore doplacame my..ale politici trepu na tlacovkach,ze za to moze vojna na ukrajine..teda vlastne Putin je na vine...a preto nemam rad liberalov..lebo oni ty budu tvrdit,ze tebn cierny sveter je biely,a ked im neveris,si dezolat
|
|
|
true
|
20.01.2023, 14:29 | #3253
|
Maďarský minister zahraničných vecí Szijjártó žiadal, aby Ukrajina vrátila práva maďarskej národnostnej menšine
Maďarsko už dávno dalo najavo, že nebude súhlasiť s konaním komisie Ukrajina-NATO, kým Kyjev nevráti práva maďarskej národnostnej menšine, uviedol maďarský minister zahraničných vecí Peter Szijjártó, keď komentoval správy, že Budapešť zablokovala zasadnutie komisie Ukrajina-NATO.
"Píšu, že sme zabránili zvolaniu oficiálneho zasadnutia komisie Ukrajina-NATO. V našom postoji nie je nič nové ani prekvapujúce. Už pred niekoľkými rokmi sme dali jasne najavo, že kým Ukrajina nevráti práva zakarpatským Maďarom, nebudeme súhlasiť so zvolaním tejto komisie (Ukrajina-NATO)," napísal Szijjártó na sociálnej sieti.
|
|
|
| |
Quake
|
20.01.2023, 14:58 | #9069
|
| |
už zase piješ, true? ts ts ts STOP alkoholu
|
|
|
true
|
20.01.2023, 14:25 | #3251
|
OSN citlivo vníma …
Ukrajina: V Mykolajove sa schyľuje k zime bez tepla a vody, situácia je "kritická”
Na juhu Ukrajiny nemajú ľudia vodu, elektrinu ani teplo a chýbajú im potraviny, uviedol v pondelok hovorca OSN.
https://news.un.org/en/story/2022/11/1131117
Poznámka: zaujímavé že s Rusmi tam take problémy neboli
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 14:36 | #9067
|
| |
No tak lebo keby nebolo ruSSov, tak by všetko mali. Len pán všemocný Putler si zmyslel, že ide posielať rakety kade tade ako v PC hre. Hnusný fašista.
|
|
|
true
|
20.01.2023, 14:23 | #3250
|
Kanadské ministerstvo zahraničných vecí si predvolalo ruského veľvyslanca kvôli tweetu veľvyslanectva o tom, že rodina je muž žena deti
"Ruská homofóbna propaganda tu nie je vítaná!" - Kanadská federálna ministerka, otvorená lesbička Pascal St-Onge, rozhorčene vyhlásila.
pekný grc , ale je to lezbička - takže všetko OK
foto https://i.postimg.cc/KzmCnWmc/photo-2023-01-20-14-23-24.jpg
|
|
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 14:30 | #9064
|
| |
Konkrétne v statuse píše, že sa nezúčastní, nikoho nevyzýva k takému istému kroku. Kde si zobral informáciu, že ti chce radiť? Čítaj s porozumením.
|
|
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:21 | #9052
|
| |
takéto správy sú dobré - ľudia ešte majú rozum  
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 13:28 | #9053
|
| |
Čo je na tom zlé, či je niekto gay, alebo heterosexuálne orientovaný? Ako sa to konkrétne dotýka tvojej osoby?
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:44 | #9056
|
| |
asi nemáš deti že?
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:44 | #9057
|
| |
tak sa ťa spýtam niečo dobre?
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:45 | #9058
|
| |
ak by si mal dcéru - naozaj by ti nevadilo aby s ňou na toalety chodil aj nejaký chlapec s vtákom - ktorý by sa sám identifikoval ako žena?
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:45 | #9059
|
| |
lebo toto je také moderné - PROGRESÍVNE
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:45 | #9060
|
| |
pre mňa ale CHORÉ  
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:46 | #9061
|
| |
preto s progresívnych strán a názorov ja      
|
|
| |
Quake
|
20.01.2023, 14:16 | #9062
|
| |
poznám x ľudí z lgbti komunity, ktorým ty, true, nesiahaš ani po päty. Ani rozumovo ani ľudsky. To, že ty si máš komplexy a nenávidíš odlišnosti, je tvoj problém, nie ich. Ale nenávisť a arogancia je tak typická vieš pre koho - pre náckov. presne pre takých, akých ty obdivuješ. A toho by som sa bál.
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 14:25 | #9063
|
| |
true: Tu sa nikto nebaví o toaletách, kto na aké má chodiť, ale o tom, čo ti na tom vadí, keď je niekto inak orientovaný? Mal by si si ujasniť, čo to znamená. Na toaletu ide zvyčajne človek vykonať to, čo je potrebné a ide preč.
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 14:34 | #9065
|
| |
dal som len príklad chorých veci - ktoré vy podporujete - nič viac a keď to nechápeš - tak si to prečítaj viac krát po sebe
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 14:35 | #9066
|
| |
lebo toto su progresívne hovná a ich návrhy - Pičutová na hrade by tlieskala keby sa také veci diali aj u nás
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 14:43 | #9068
|
| |
Nie, ty si tresol blbosť ako svet.
Vysvetlíme si slovo progresívne. Základ slova progres znamená pokrok, posun vpred, vzostup.
Ty naopak tu hovoríš o nejakých úchylkach, ktoré s tým nemajú ale absolútne nič spoločné.
|
|
|
majka
|
20.01.2023, 11:54 | #3245
|
V Moskve ruská vláda umiestnila systémy protivzdušnej obrany Pancir S-1 na niekoľko výškových budov vrátane strechy budovy ruského ministerstva obrany. Ukrajinskí používatelia internetu posmešným spôsobom prezentovali následné aktivity Rusov v hlavnom meste
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 12:01 | #9046
|
| |
hej, vcera ich rozmiestnili    
|
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 12:03 | #9048
|
| |
a toto je pre Teba majka:
Mimochodom, pre tých, ktorí sú neuveriteľne vzrušení faktom, že na strechách budov v Moskve sú inštalované zariadenia protivzdušnej obrany, sme sa rozhodli pozrieť na relatívne nedávnu podobnú situáciu inde vo svete.
Napríklad americký AN/TWQ-1 Avenger SAM spozorovali novinári na streche budovy oproti Bielemu domu po tom, ako bol vo vzdušnom priestore Washingtonu zaznamenaný podozrivý objekt.
V Južnej Kórei sú protilietadlové delá na strechách domov v Soule samozrejmosťou. Vzhľadom na blízkosť hlavného mesta k severokórejským hraniciam sa na vrcholoch mrakodrapov so závideniahodnou pravidelnosťou objavujú protilietadlové delá M167 VADS, ktoré sem prilietajú dopravnými vrtuľníkmi.
fotky https://postimg.cc/gallery/5NLPGMg
|
|
| |
Quake
|
20.01.2023, 12:11 | #9050
|
| |
takže to znamená, že sú Rusi dosratí? Ale no, však podľa tých dristov, čo tárajú fašista Putin s fašistom Lavrovom ide všetko podľa plánu... ehm...jedine...žeby nie...
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 13:18 | #9051
|
| |
ked Rusi - tak aj Americania su dosrati Quake - lebo aj oni maju take veci na strechach
|
|
|
|
peto10
|
20.01.2023, 11:51 | #3244
|
Generálny prokurátor Maroš Žilinka zrušil podľa paragrafu 363 stíhanie poslanca Martina Borguľu pre podplácanie. Ide o ďalšieho verejného činiteľa, ktorého Žilinka zbavil stíhania napriek tomu, že vyšetrovatelia a prokurátori ho chceli stíhať a postaviť pred súd.
Keby Kočner vedel, ale ľahké sa je s Mr. 363 dohodnúť, tak by si asi neobjednal jeho vraždu.
|
|
| |
Quake
|
20.01.2023, 11:57 | #9045
|
| |
a takto si tu žijeme v tejto skorumpovanej krajine, Grc
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 12:04 | #9049
|
| |
presne tak - grc čo robia tí hore
|
|
| |
ball8
|
20.01.2023, 13:30 | #9054
|
| |
Ja neviem, či je ten generálny prokurátor len taký mafián, alebo ho niekto vydiera, aby toto robil, ale normálny človek to nedokáže. Čistý hnoj.
|
|
|
|
|
|
true
|
20.01.2023, 11:07 | #3240
|
Riaditeľ CIA William Burns na stretnutí so Zelenským v Kyjeve koncom minulého týždňa ukrajinskému prezidentovi povedal, že v určitom okamihu bude mať Ukrajina problémy s prijímaním americkej pomoci, pretože demokrati stratili väčšinu v Snemovni reprezentantov.
/The Washington Post/.
|
|
|
true
|
20.01.2023, 11:06 | #3239
|
V Bielom dome rastie nespokojnosť s postojom Nemecka, ktoré je pripravené poslať Ukrajine tanky Leopard 2, ak USA pošlú svoje Abramsy.
Washington nechce previesť tanky do Kyjeva, čo vysvetľuje vysokými prevádzkovými nákladmi.
/CNN/.
|
|
| |
true
|
20.01.2023, 11:07 | #9043
|
| |
Ministri obrany USA a Nemecka na spoločnom stretnutí nedosiahli dohodu o presune bojových tankov západnej konštrukcie na Ukrajinu.
/CNN/.
|
|
|
true
|
20.01.2023, 11:05 | #3238
|
Zavádzate nemecké tanky proti Rusku na Ukrajine. Tvoji dedovia to už vtedy skúšali s Melnikmi a Banderovcami a aký bol výsledok?" - Poslanec Bundestagu
Peter Byströn pripomenul, že politika nemeckej kancelárky by mohla viesť k tomu, že sa v Nemecku opäť objavia ruské tanky.
"Rusi majú viac ako 10 000 tankov, môžu zmobilizovať dva milióny mužov. Dve stovky našich tankov na tom nič nemenia. Tento konflikt sa nedá vyhrať vojensky," zdôraznil poslanec.
zdroj pre neveriacich: https://ulozto.cz/tamhle/F2DBIx9u1dPe#!ZGHmAQR2AQVlZ2VkZJVjZ2IzMzDkMzIDMQSEqHM5IRghqmuvLt==
|
|
|
|
|
| |
slaven
|
20.01.2023, 08:53 | #9041
|
| |
#fungujú
|
|
|
| |
ball8
|
19.01.2023, 22:31 | #9036
|
| |
Kto je tá pani? Pre akú redakciu pracuje? Koľko rubľov za to dostáva, viac ako ty?
|
|
|
|
| |
ball8
|
19.01.2023, 22:29 | #9035
|
| |
true: Pridal som to tu na pobavenie. Vo videu máš aj jeho minulosť spomenutú, aj sám o tom vo videu hovorí, aj sa zasmiať na tom dá.
Btw, vážne tu zas toho odľuda Dannyho zdieľaš? Nie je ti z toho kokotne? Veď sa ti musia všetci susedia smiať za to.
|
|
| |
Markuss
|
19.01.2023, 22:56 | #9039
|
| |
K tomu Pavlovi?
|
|